Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 18:04   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

ååå- får jeg bli med ?? Penthouse playboys er så kule

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg har billetter til Penthouse Playboys vrikker julen inn på Rockefeller i desember

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 31-08-08, 18:49   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

ååå- får jeg bli med ?? Penthouse playboys er så kule

Sleng deg med

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 01-09-08, 11:39   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Liten rundtur denne uka: til Lillehammer med nattoget på torsdag, så til Stavanger på lørdag og hjem igjen på mandag

Gammel 01-09-08, 12:05   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Om 2 uker reiser på dametur til Spania. 4 hele dager alene, uten mann og barn, skal bli fantastisk deilig!

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 01-09-08, 20:41   #5
Skvetten
Passiv

Standard

22. oktober reiser jeg til Oslo på konferanse, etterpå blir det et par dager på Lillehammer før jeg returnerer

Gammel 01-09-08, 20:43   #6
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Har billetter til en sydentur til hele familien om noen uker. Det blir strandliv på Gran Canaria, tidlig i seng og tidlig opp, lite turer på byen og på grisefester, og jeg gleder meg utrolig til å reise!

Gammel 01-09-08, 20:44   #7
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal til København i månedskiftet oktober-november med et vennepar.

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.