Sv: Ammende mor kastet av flyet
Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.
Problemet med det er forresten at amming er en helt naturlig ting, og noe av det beste man kan gjøre for barnet sitt, og det skal man ikke måtte gjemme seg bort for å gjøre.
Jeg vet at amming er naturlig og det beste for barnet osv., men når noen alllikevel har reagert på at hun ammer, tatt kontakt med flyvertinnen om det, og hun får beskjed om å dekke til litt, så ville jeg som mor tatt en flik av teppet til babyen, sjalet mitt eller lignende og dekket til best jeg kunne ,fremfor alternativet, som var å forlate flyet. Da ville alle vært fornøyd og alle hadde kommet frem til destinasjonen sin
Dersom man i et reellt tilfelle ble bedt om å dekke til puppen, så tror jeg faktisk de aller, aller fleste hadde gjort det. Jeg tror de færreste hadde nektet og dermed latt seg kaste ut fra fly, restaurant, offentlig lokale eller hvor det nå enn måtte være.