Sv: Politisk korrekt FP?
Artig tråd!
Jeg er på linje med Gunnis, kjenner jeg.
Samtidig så beundrer jeg folk her inne, som f.eks. Madam Mim. Hun må jo være FP's beste mamma, hun er liksom perfekt all over. Jeg når nok aldri dit, men føler samtidig at jeg er en veldig god mamma som gjør det jeg kan for mine barn i min stuasjon.
Og, jeg har lært veldig mye av NM tidligere og nå FP. Når Mim forteller at hennes datter som er lik gammel som min kan lage ostesaus blir jeg litt sånn . Jeg undervurderer barnet mitt, og hadde jeg ikke lest akkurat den tråden så hadde jeg fortsatt med å undervurdere. I stedet får jeg opp øynene og det går opp for meg at hvis Mims snuppe kan så er ikke min snuppe noe dårligere. No way!
Og jeg tror også ar folk har sine personlige kjepphester, alle kan ikke være flink i alt, unntatt Mim da. Huff, dette blir jo skikkelig smisking. Du får ta det som er kompliment, Mim.
Mine barn har sittet lenge bakovervendt, kun pga. at jeg har vært oppdatert på nett, jeg kildersorterer stort sett alt, bruker mei tai, har OTH, er ikke så verst på å lage mat fra bunnen av og det er sikkert mye mer jeg gjør fordi jeg har lest masse på forum.
Er nok veldig PK i RL, men kan ikke sammenlignes med de flinke mødrene på forumet her.