Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva spiser du akkurat nå?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 22:00   #1
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva spiser du akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Jeg spiser snart sjokoladekakeglasur

Desperat eller helt normalt?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 22:01   #2
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Uhm... Sjokolade...

Gammel 23-08-08, 22:08   #3
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Desperat eller helt normalt?

Har bakt sjokoladekake og skal øyeblikkelig sette igang med pynting, og da blir det nok en del prøvesmaking kjenner jeg meg selv rett... I tillegg til å slikke bollen etterpå selvfølgelig.

Blir to forskjellige glasurer; en litt lys sjokoladekrem med små biter av mørk appelsinsjokolade og en mørkere med kaffesmak. Kaka er forresten en appelsinsjokoladekake (uten egg og melk) til et familieselskap i morgen!

Sist redigert av Fru Snurp : 23-08-08 kl 22:11. Årsak: ( havna feil...
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 22:11   #4
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Har bakt sjokoladekake og skal øyeblikkelig sette igang med pynting, og da blir det nok en del prøvesmaking kjenner jeg meg selv rett... I tillegg til å slikke bollen etterpå selvfølgelig.

Blir to forskjellige glasurer; en litt lys sjokoladekrem med små biter av mørk appelsinsjokolade og en mørkere med kaffesmak. Kaka er forresten en appelsinsjokoladekake (uten egg og melk) til et familieselskap i morgen!

Det hørtes utrolig godt ut!!!!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 22:15   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg og. Fy fader jeg har vært så fyllesyk i dag... kom meg ikke opp før kl 17.

Jeg er egetnlig ikke fyllesyk. Jeg blir sjelden det. Men jeg blir sliten og trøtt og vil spise noe hele tiden.

Nå har jeg også laget klar litt tunfisksalat jeg skal spise litt senere

Gammel 23-08-08, 22:18   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er egetnlig ikke fyllesyk. Jeg blir sjelden det. Men jeg blir sliten og trøtt og vil spise noe hele tiden.

Nå har jeg også laget klar litt tunfisksalat jeg skal spise litt senere

Ettersom jeg spøy 2 ganger i natt og ikke klarte spise noe før kl 18, og fortsatt ikke er særlig sulten så trykker jeg nedpå det jeg klarer av godis for at ikke forbrenningen skal gå over på sparebluss. Hørt at det er viktig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.