Sv: Linux
Opprinnelig lagt inn av Honda, her.
første jeg har hørt med windass instalert.
mann har linux på sin bærbar. prøvde en ny i går. gikk fortere å instalere en windass og linuxen fant ale driverene og tilogmed tråløst nette uten å måtte taste inn noen ting. det gjør ikke windass
jeg har windass og ubuntu på min laptop. hva mann har nå vet jeg ikke. men før i går hadde vi ubuntu på den og hehe
Mann er ganske så god på linux så han har ikke noe problem uansett hehe
Jeg er ikke noe geni men når til ogmed jeg får til å bruke ubuntu\annet så får alle det til.
Og linux har bedre programmer en windass synnes jeg.
mac er tingen men linux er nest best.
Når man kommer over på brukere som snakker om "windass" og "mikroskrot" o.l. bruker jeg å la diskusjonen ligge og anse det som lite hensiktsmessig å ta det noe videre.
Men du sier at det ikke er noe problem pga. mannen din er godt bekjent med Linux. Men du ville altså hatt et problem om han ikke var det?
Som regel fungerer ting helt greit. Har man en litt eldre bærbar pc med kjente kontrollere er det som regel ikke noe problem i utgangspunktet. For mange blir det etter min erfaring raskt noe som ikke fungerer - om det så er det integrerte webkameraet, problemer knyttet til 3d-støtte for grafikkprosessoren, strømsparingsfunksjoner, etc.
At Linux for noen kan være et valg for noen pga. man vil prøve å spare penger kan jeg forstå. Når man uansett får Windows XP med maskinen ser jeg det lite hensiktsmessig...
|