Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Linux

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 14:00   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Linux

Forskjellene i ressurskrav mellom Ubuntu satt opp på vanlig måte og Windows XP satt opp på vanlig måte er ikke så stor etter min mening. Nå vet jeg ikke hvilken Acer One du vurderer, men jeg ville ikke ha kjøpt 110-modellen i hvert fall. Min anbefaling ville kanskje vært å sett på MSI Wind U100 i stedet for Acer One-serien.

Og alle Acer One-variantene leveres vel også med Linux? (da riktignok i en litt merkelig versjon etter min mening, så en standarddistribusjon kan ha sine fordeler)

Problemet med Linux er ikke nødvendigvis å installere det. Det er ikke noe vanskeligere enn å installere Windows. Problemet kan komme hvis det er noen maskinvaredrivere som ikke er tilstede eller at man senere blir plaget med noe. Det er ofte vanskeligere å feilsøke når man ikke er spesielt erfaren med systemet. JEg synes den generelle brukervennligheten i alle Linux-distribusjonene er for dårlig og på mange områder savner jeg programmer av god nok kvalitet.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.