Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

VG sender sikring av barn i bil ett skritt tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 12:23   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VG sender sikring av barn i bil ett skritt tilbake

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg tenker det samme som deg Kanne.

(Og så må jo jeg si at jeg personlig tror det er sikrest å sitte bakovervendt uansett hvor gammel man er. Jeg vil tro det ville være en sikkerhet for voksne også, men det er jo ikke mulig på grunn av fysisk plass. Wiplash ville jo bli effektivt forbygget hvis voksne satt bakovervendt.)

Det er jo ingen tvil om at bakovervendt er best, men jeg ser ikke helt hva som er så galt med denne artikkelen, de hadde mye bra med. Men selvfølgelig, de burde ha hamret inn med jernbeslag at anbefalingen er til helst 4 år, men nå var det egentlig ikke det artikkelen handlet om. Når det gjelder dokumentasjon så forholder de seg muligens til litt forskjellige kilder/tolkninger, jeg anser ikke en blogg og video på en nettside som dokumentasjon.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bilsikring

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.