|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...) | |||
| 34-36 eller mindre |
|
31 | 7,26% |
| 36-38 |
|
72 | 16,86% |
| 38-40 |
|
82 | 19,20% |
| 40-42 |
|
71 | 16,63% |
| 42-44 |
|
71 | 16,63% |
| 44-46 |
|
38 | 8,90% |
| 46-48 |
|
27 | 6,32% |
| 48-50 |
|
11 | 2,58% |
| 50-52 |
|
12 | 2,81% |
| 52-54 |
|
8 | 1,87% |
| 54-56 eller større |
|
4 | 0,94% |
| Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilken størrelse er du?
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Nå kupper jeg helt her, men: Det morsomste er egenlig at så mange svarer i slike undersøkelser at "jeg vasker to ganger i uken, og så ellers når det trengs".
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilken størrelse er du?Dette var en tråd som vitner om at foreldreportalen ikke er som alle andre fora. Jeg har hengt på Kvinneguiden tidligere, og hver gang en slik tråd som dette dukker opp var det kun for å fortelle at man var en størrelse 36, men jobbet hardt for å komme tilbake i størrelse 34 etter at man nå endelig var ferdig med å få barn. Og alle som var størrelse 38 og over unnlot glatt å svare. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken størrelse er du?Jeg er nå mellom 42-44 men har i lang tid før vært mellom 46-48. Var så glad i dag når jeg endelig fikk på meg en bukse som var 44 og den satt litt løst. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken størrelse er du?Jeg vasker sjeldnere enn det trengs.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilken størrelse er du?Jeg har ønsker om å komme ned i en mindre størrelse, men jeg er realistisk og vet at alt under 44 i bukser vil være tilnærmet kul umulig. Men det hadde vært OK å komme seg ned til 46 i første omgang, for da kunne jeg funnet noen bukser i vanlige butikker. For størrelse 46 i "vanlige" bukser passer min fasong, mens størrelse 46 i "big"-bukser er laget for personer med en helt annen fasong en min. Unntaksløst!
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |