|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du for røkeforbud i bil med barn som passasjerer? | |||
| Ja |
|
128 | 90,14% |
| Nei |
|
4 | 2,82% |
| Det burde holde med holdningskampanjer |
|
10 | 7,04% |
| Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?På tide. Det burde ikke være lov å røyke i et hjem der det bor barn heller. Ei heller i svangerskapet. |
|
|
|
#2 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Det er selvsagt helt uakseptabelt å røyke i bilen med barn tilstede, men jeg er mer usikker på om det er noe poeng å forby det. Det vil jo ikke bli noen oppfølging av dette, så jeg tror ikke de som røyker i bilen i dag vil slutte, selv om det blir forbudt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?
Det er ikke sikkert folk slutter å røyke i bil med barn tilstede som følge av et forbud, men det setter i alle fall fokus på saken, viser at dette ikke er akseptabelt og kan over tid virke holdningsskapende.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Det burde være en selvfølge å ikke røyke i bil. Jeg synes at man har kommet langt på få år når det gjelder holdningsendring.
|
|
|
#6 |
|
Snerpe
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Dette er jeg veldig for, ja!
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Hvor: Bor i Lier
![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Jeg mener nå det bør bli forbudt å røyke i bil i det hele tatt, de hiver jo ut røkyen ut av vinduet på bilen bak, og fult av røyk i hele bilen, man bør vel heller konsentrere seg om å følge med i trafikken. Hva hvis det detter glo ned på sete eller buksen hva gjør man da, da virrer man jo med bilen som bare det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Det bør forbys å kjøre bil på vinteren, når det er rundt 0 grader celsius, og man har dårlig tid med barn i bilen. Jeg krasjet forrige vinter under slike forhold og det var skikkelig drit.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Lørenskog
![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Så lenge det er så mange som fortsatt røyker med barn i bil, så synes jeg det er like greit med en lov!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|