Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-08, 09:51   #1
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?

Hos oss bruker de fleste på skolen heldress, også ungdomskolen.

Min andreklassing har begge deler, men jeg sender som oftes med heldress, for ellers "glemmer" hun å ta på buksa.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 10:09   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ticket2Heaven er iallefall kjempelekre dresser. Og slitesterke som bare det.

Et billigere (men for meg også godt) alternativ er Minymo sine dresser. De er veldig OK synes jeg.

Gammel 20-08-08, 17:07   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Et billigere (men for meg også godt) alternativ er Minymo sine dresser. De er veldig OK synes jeg.

Hvor selges de B?

Jeg undrer om Reimadressen fra i fjor er passe jeg. Husker ikke om den var 122 eller 128.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 17:56   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor selges de B?

Jeg undrer om Reimadressen fra i fjor er passe jeg. Husker ikke om den var 122 eller 128.

Her i Trondheim selges de på mitt skattekammer - men de har ikke kommet inn ennå.

Jeg kjøpte fra http://www.mille-mi.dk i fjor

Gammel 20-08-08, 18:20   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i Trondheim selges de på mitt skattekammer - men de har ikke kommet inn ennå.

Jeg kjøpte fra http://www.mille-mi.dk i fjor

Den ser lit "baby" ut?
Uansett hadde de den ikke inne i 128.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 18:56   #6
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Vår førsteklassing skal ha heldress i vinter. Tar ikke sjansen på noe halvferdig påkledning i snøen og kulda, og heldress er jo enkelt og raskt å kle på seg. Har kjøpt dresser fra Rasavil og Exit.
På vår skole er det ikke uvanlig å se barn helt opp til 4.klasse med heldress.

Har også kjøpt todelt dress som hun kan bruke på fritiden.

Sist redigert av Hermine : 20-08-08 kl 19:13.
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 19:01   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Her blir det nok ei ny bukse til Skogstadjakka til å ha hjemme og HH-dress fra det Herrens år 2002 som skal henge på skolen. HH-dressen er knapt brukt av storesøsknene, såjeg håper minsta vil bruke den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 19:00   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den ser lit "baby" ut?
Uansett hadde de den ikke inne i 128.

Den er ikke baby nei - den er veldig rett i modellen - omtrent som ticket to heaven synes jeg.

Gammel 20-08-08, 19:16   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er ikke baby nei - den er veldig rett i modellen - omtrent som ticket to heaven synes jeg.

Ja, de ligner veldig. Har hatt/har begge deler. Likte Minymo veldig godt, men syns dessverre ikke den holdt seg vanntett så lenge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:55   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turte, her.

Min andreklassing har begge deler, men jeg sender som oftes med heldress, for ellers "glemmer" hun å ta på buksa.

En lærer jeg kjenner sa at det var en stor fordel med hele dresser i småskolen fordi mange gadd ikke ta på buksa og kom inn igjen kliss våte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.