|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du for røkeforbud i bil med barn som passasjerer? | |||
| Ja |
|
128 | 90,14% |
| Nei |
|
4 | 2,82% |
| Det burde holde med holdningskampanjer |
|
10 | 7,04% |
| Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Jeg synes det er dumt at de må gå så langt som å lage en lov om det. Det burde vært en selvfølge at man ikke røyker i bil med barn i.
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Er det ingen av dere som synes det er problematiske med et forbud som kanskje ikke blir etterfulgt? Jeg er bla usikker på dette med om det er lov å slå barn eller ikke. Altså jeg er imot at barn blir slått, men jeg er usikker på om et lovforslag er veien å gå. Så vidt jeg vet er tallene for mishandling ol de samme som før forbudet?
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?
Det burde også være en selvfølge at man ikke slår barn, men dessverre må vi ha en lov om det også...
|
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Er selvsagt for! Det burde være en selvfølge! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Det burde jo holde med holdningskampanjer, men siden det ser ut som om det ikke hjelper er det kanskje på tide med forbud? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?Det er jeg for. Selvfølgelig.
|
|
|
#7 |
|
|
Terskelen for å si i fra er kanskje lavere hvis det faktisk ikke er lov å røyke med barn i bilen? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Nettopp. Om man sier fra og det fremdeles er lov, vil jo bare folk bli sure og påpeke at de faktisk har LOV til dette. Om det er forbudt, blir det jo litt annerledes. De færreste vil vel ringe politiet akkurat, men de kan iallefall ikke sitte der og snakke om "fritt land" osv.
|
|
|
#9 |
|
Hvor: Rogaland
Ja, vi ser jo hvor flinke folk er til å overholde forbudet mot å snakke i mobiltelefon når de kjører bil ... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|