|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En ok bok av Anne Cath VestlyStoresøster som går i 3. klasse nå har lest både Guro og Aurora-bøkene til A.C. Vestly det siste året. Hun har i hvert fall vært ivrig på lesinga. Jeg tror disse bøkene er OK til tredje klasse, men de er jo ikke så veldig actionfylte akkurat. En litt mer spennende bok er kanskje Ronja Røverdatter. Vi hørte den på lydbok i sommer, og begge de to eldste (6 og 8 år) lyttet intenst i timesvis. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: En ok bok av Anne Cath Vestly
Det er da Astrid Lindgren.
|
|
|
#5 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: En ok bok av Anne Cath Vestly
Ja, det er det. HI ville gjerne ha tips om andre forfattere også. Jeg regnet med at hun visste hvem som hadde skrevet RR, så jeg droppet den infoen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Sv: En ok bok av Anne Cath Vestly
Ja, det har du helt rett i. Jeg "overleste" visst det, og trodde hun bare var ute etter tips fra Vestly.
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: En ok bok av Anne Cath Vestly
|
![]() |
| Trådverktøy | |