Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Facebook og venner ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 11:38   #40
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook og venner ...

Kriteriet mitt er om jeg ville hilst og vekslet et par ord om jeg traff dem på gaten. Hvis ikke, avslår jeg. (Noen av FB-vennene mine er riktignok rene nettbekjente som jeg kanskje ikke har møtt engang, men dem kjenner jeg jo gjerne langt bedre enn mange andre jeg har på listen.) I tillegg til folk jeg faktisk omgås nå for tiden, og FP-ere, er det gamle klassekamerater (og en lærer), noen søskenbarn, venner i utlandet/andre byer som jeg ikke har så mye RL-kontakt med lenger, og noen nåværende og tidligere kolleger.

Det er et par stykker jeg vurderer å fjerne, eller i alle fall blokkere for applikasjoner, fordi de fyller opp newsfeeden med så mye tull. Men jeg har ikke giddet.

Emneord
facebook, venner

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.