|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Epikur
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Synes du ikke jeg er pen?
![]() |
#244 |
Pauset
|
Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten. Man kan være en vakker personlighet, se fresh ut, være et nydelig vesen osv osv. Men å syntes det er estetisk vakkert... det forundrer meg at så mange her inne mener det ikke spiller NOEN rolle. Greit nok om man overhodet ikke er utseendefokusert, men å si det er like pent fra et estetisk standpunkt... Jeg tror ikke det hadde eksistert så mye fordommer mot overvektige om det hadde vært en allmenn oppfattelse at fet er like pent som slank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Mannen sier så. Enkelte ting krangler man ikke på.
![]() |
#248 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg har pleid å svare "jeg har da speil hjemme" - i den forstand at jeg vet at jeg ikke er et fruktfat nødvendigvis. De som anser meg som pen tror jeg vel på - ellers så anser jeg dem som farget av at de liker meg som menneske
![]() |
#249 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?I dag, nesten uten sminke, følte jeg med faktisk pen på tur med Lillemor. :angst: Hva har skjedd?
![]() |
#251 |
Queen of intentions...
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg har også et skrudd selvbilde, og derfor har jeg bestemt meg for å leve på denne dagen.
![]() |
#252 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Leser du Kamille?
![]() |
#254 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Eg kjenne at eg er litt enig med deg.
![]() |
![]() |
#255 |
Ringskrømt
|
Jeg droppa sminken på en nattevakt og fikk høre "oi, sliten i dag?" Jeg svarer at "nei, det vil jeg ikke si, men jeg har ikke sminket meg". Neket svarer "Åh? Hvorfor ikke?" Hvorpå jeg avslutter den tåpelige samtalen med at "jeg visste ikke at det var påkrevd".
![]() |
#256 |
Queen of intentions...
Noen er bare født nekete dessverre.
![]() |
#257 |
godt brukt
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg tar til meg komplimenter og tror på dem om jeg skjønner det er oppriktig sagt. Jeg er dessverre ikke så flink til å ta i mot. Blir veldig flau og prater det litt bort. Men jeg tar det til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
flisespikker
|
"Fire dobbelthaker" er kanskje ikke et spesielt pent trekk, men det er forskjell på hvor stor overvekt man ser for seg, og veldig stor forskjell på hvor godt folk "bærer" ulike grader av overvekt. Jeg mener definitivt at jeg kjenner flere overvektige/lubne personer som er penere enn de aller fleste slanke mennesker jeg kjenner. Du må gjerne la være å tro meg, hvis du vil.
![]() |
#259 |
En som trener
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Kirsty Alley er en som ser mye bedre og penere ut når hun er slank enn når hun er overvektig. Det har selvsagt mye med utstråling og selvtillit å gjøre, men jeg synes også de nydelige ansiktstrekkene hennes kommer bedre fram når hun er slank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Introvert optimist
|
Jeg synes det spiller stor rolle. Jeg er mye penere når jeg er slank enn når jeg er overvektig.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|