Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 17:56   #241
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Likevel må jeg tilføye at jeg ikke alltid er enig med de som mener at de er pen.

Synes du ikke jeg er pen?

Gammel 03-08-08, 17:57   #242
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Look who's fishing now.

Gammel 03-08-08, 17:59   #243
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Heilt på normalen syns eg.
Vekta har ein del å si her og. Hadde eg vore 10 kg lettare kunne eg nok svart ja.

Gammel 03-08-08, 18:00   #244
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mine øyne henger (desverre) vekt og penhet sammen. Mest på meg selv (heldigvis).

Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten. Man kan være en vakker personlighet, se fresh ut, være et nydelig vesen osv osv. Men å syntes det er estetisk vakkert... det forundrer meg at så mange her inne mener det ikke spiller NOEN rolle. Greit nok om man overhodet ikke er utseendefokusert, men å si det er like pent fra et estetisk standpunkt... Jeg tror ikke det hadde eksistert så mye fordommer mot overvektige om det hadde vært en allmenn oppfattelse at fet er like pent som slank. Tror heller ikke at så mange overvektige hadde følt seg så j**** da.

:kaster bombe:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 18:05   #245
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Droppet du parantesen med vilje?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Look who's fishing now.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 18:20   #246
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Droppet du parantesen med vilje?

Selvsagt.

Gammel 03-08-08, 18:25   #247
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen sier så. Enkelte ting krangler man ikke på.

Gammel 03-08-08, 18:28   #248
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pleid å svare "jeg har da speil hjemme" - i den forstand at jeg vet at jeg ikke er et fruktfat nødvendigvis. De som anser meg som pen tror jeg vel på - ellers så anser jeg dem som farget av at de liker meg som menneske - Jeg er ikke pen eller stygg slik jeg ser det selv.

Gammel 03-08-08, 19:01   #249
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

I dag, nesten uten sminke, følte jeg med faktisk pen på tur med Lillemor. :angst: Hva har skjedd?
Fikk mange lange blikk, og hadde faktisk ikke dopapir hengende ut av buksa.

Lurer på om jeg skal leve litt på det her.

Gammel 03-08-08, 19:11   #250
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden stresser meg. :skrudd selvbilde og veldig klar over det:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 19:14   #251
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg har også et skrudd selvbilde, og derfor har jeg bestemt meg for å leve på denne dagen. Jeg kan jo ikke fortsette å le av komplimenter?

Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvorfor du har det, men det er meg. :har sett bilde:

Gammel 03-08-08, 19:15   #252
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Denne tråden stresser meg. :skrudd selvbilde og veldig klar over det:

Leser du Kamille?

Gammel 03-08-08, 19:15   #253
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Leser du Kamille?

Eh. Nei. Er du frekk?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 19:16   #254
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten. Man kan være en vakker personlighet, se fresh ut, være et nydelig vesen osv osv. Men å syntes det er estetisk vakkert... det forundrer meg at så mange her inne mener det ikke spiller NOEN rolle. Greit nok om man overhodet ikke er utseendefokusert, men å si det er like pent fra et estetisk standpunkt... Jeg tror ikke det hadde eksistert så mye fordommer mot overvektige om det hadde vært en allmenn oppfattelse at fet er like pent som slank. Tror heller ikke at så mange overvektige hadde følt seg så j**** da.

Eg kjenne at eg er litt enig med deg. Ikkje at eg meine at overvektige ikkje kan vere pene, men i mitt haud så henge det også sammen. Som Liven er det primært i forhold til meg sjøl eg tenke det slik, men det slår meg at eg tenke slik i andre tilfelle også.

Gammel 03-08-08, 19:16   #255
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

I dag, nesten uten sminke, følte jeg med faktisk pen på tur med Lillemor. :angst: Hva har skjedd?
Fikk mange lange blikk, og hadde faktisk ikke dopapir hengende ut av buksa.

Lurer på om jeg skal leve litt på det her.

Jeg droppa sminken på en nattevakt og fikk høre "oi, sliten i dag?" Jeg svarer at "nei, det vil jeg ikke si, men jeg har ikke sminket meg". Neket svarer "Åh? Hvorfor ikke?" Hvorpå jeg avslutter den tåpelige samtalen med at "jeg visste ikke at det var påkrevd".

Men jeg trooor at folk blir veldig vant til å se deg med sminke, nesten like vant som man blir selv (finnes nok av de som nekter å hente posten uten sminke), og da vil man kanskje se litt bleikere, sykere eller trøttere ut uten sminke.

Gammel 03-08-08, 19:21   #256
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg droppa sminken på en nattevakt og fikk høre "oi, sliten i dag?" Jeg svarer at "nei, det vil jeg ikke si, men jeg har ikke sminket meg". Neket svarer "Åh? Hvorfor ikke?" Hvorpå jeg avslutter den tåpelige samtalen med at "jeg visste ikke at det var påkrevd".

Men jeg trooor at folk blir veldig vant til å se deg med sminke, nesten like vant som man blir selv (finnes nok av de som nekter å hente posten uten sminke), og da vil man kanskje se litt bleikere, sykere eller trøttere ut uten sminke.

Noen er bare født nekete dessverre.

Det er nok veldig mulig det er sånn ja. Men med kun mascara, og sommerfarge i ansiktet, så jeg kanskje ikke halvgæærn ut? I alle fall ikke for ukjente menn som aldri har sett meg før.

Gammel 03-08-08, 19:30   #257
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar til meg komplimenter og tror på dem om jeg skjønner det er oppriktig sagt. Jeg er dessverre ikke så flink til å ta i mot. Blir veldig flau og prater det litt bort. Men jeg tar det til meg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 19:37   #258
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror faktisk ikke på at noen kan si at en med fire dobbelthaker er like pen som en person uten.

"Fire dobbelthaker" er kanskje ikke et spesielt pent trekk, men det er forskjell på hvor stor overvekt man ser for seg, og veldig stor forskjell på hvor godt folk "bærer" ulike grader av overvekt. Jeg mener definitivt at jeg kjenner flere overvektige/lubne personer som er penere enn de aller fleste slanke mennesker jeg kjenner. Du må gjerne la være å tro meg, hvis du vil.

Gammel 03-08-08, 19:43   #259
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsty Alley er en som ser mye bedre og penere ut når hun er slank enn når hun er overvektig. Det har selvsagt mye med utstråling og selvtillit å gjøre, men jeg synes også de nydelige ansiktstrekkene hennes kommer bedre fram når hun er slank.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 19:51   #260
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det spiller stor rolle. Jeg er mye penere når jeg er slank enn når jeg er overvektig.

Når jeg er slank og veltrent kan jeg kle meg i hva som helst og det sitter fint. Da er jeg nemlig usedvanlig velproporsjonert og alt sitter som støpt. Det er klart at det er penere enn å vasse rundt i telt.

Det er også som MinaX sier slik at ansiktstrekkene er mye tydeligere når man er slank. Jeg kler det i hvert fall ikke dobbelthaker.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.