Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 20:01   #1
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

I dag, nesten uten sminke, følte jeg med faktisk pen på tur med Lillemor. :angst: Hva har skjedd?
Fikk mange lange blikk, og hadde faktisk ikke dopapir hengende ut av buksa.

Lurer på om jeg skal leve litt på det her.

Gammel 03-08-08, 20:16   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

I dag, nesten uten sminke, følte jeg med faktisk pen på tur med Lillemor. :angst: Hva har skjedd?

Lurer på om jeg skal leve litt på det her.

Jeg droppa sminken på en nattevakt og fikk høre "oi, sliten i dag?" Jeg svarer at "nei, det vil jeg ikke si, men jeg har ikke sminket meg". Neket svarer "Åh? Hvorfor ikke?" Hvorpå jeg avslutter den tåpelige samtalen med at "jeg visste ikke at det var påkrevd".

Men jeg trooor at folk blir veldig vant til å se deg med sminke, nesten like vant som man blir selv (finnes nok av de som nekter å hente posten uten sminke), og da vil man kanskje se litt bleikere, sykere eller trøttere ut uten sminke.

Gammel 03-08-08, 20:21   #3
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg droppa sminken på en nattevakt og fikk høre "oi, sliten i dag?" Jeg svarer at "nei, det vil jeg ikke si, men jeg har ikke sminket meg". Neket svarer "Åh? Hvorfor ikke?" Hvorpå jeg avslutter den tåpelige samtalen med at "jeg visste ikke at det var påkrevd".

Men jeg trooor at folk blir veldig vant til å se deg med sminke, nesten like vant som man blir selv (finnes nok av de som nekter å hente posten uten sminke), og da vil man kanskje se litt bleikere, sykere eller trøttere ut uten sminke.

Noen er bare født nekete dessverre.

Det er nok veldig mulig det er sånn ja. Men med kun mascara, og sommerfarge i ansiktet, så jeg kanskje ikke halvgæærn ut? I alle fall ikke for ukjente menn som aldri har sett meg før.

Gammel 04-08-08, 00:42   #4
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes faktisk jenter ofte er mye penere uten sminke enn med. Jeg liker veldig godt et naturlig utseende. Men selvfølgelig, hvis man er kledd for fest eller andre begivenheter, så synes jeg at et pent sminket ansikt er prikken over i'en.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 06:23   #5
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg synes faktisk jenter ofte er mye penere uten sminke enn med. Jeg liker veldig godt et naturlig utseende

Denne minner meg om den gangen jeg skulle ta piercing i navelen og måtte hive meg i bilen uten å sminke meg.
Jeg hater å gå noen steder uten litt sminke på øynene mine.
Men jeg hater enda mer å komme for sent.

Jeg kommer inn og har glemt hele greia med sminken og ble hentet av et råkjekkt mannebein.

(må nevne at jeg hater at råkjekke mannfolk skal ta på meg, snakke med meg, inkl leger etc, blir så forbasket flau og forlegen)

Jeg hadde mest lyst til å snu i døra da jeg oppdaget at det var han som skulle sette piercingen.

Jeg la meg nå ned og han brettet ned buksen min og opp med toppen.
Ble helt tatt på senga. Kan da vitterlig ta opp knappen på buksen og brette selv ned, men det rakk jeg ikke å gjøre før han gjorde det.

Han snakker mens han stirrer meg i øynene hvor han plutselig stopper opp og utbryter hvor fantastisk det var å se et kvinnfolk uten sminke.
Flere skulle gjort som meg for den naturlige skjønnheten kom mer frem og hvorpå han lurte på om jeg ikke brukte sminke, for det behøvde jeg såvisst ikke....

Måtte jo innrømme at jeg ikke rakk det og at jeg sjelden går noen steder uten.

Han sa at jeg ikke trengte sminke.. (se til faen å bli ferdig med jobben tenkte jeg der jeg lå og småskalv)

Joda, endte med en flott piercing, mange komplimenter rikere og et privat vissitkort med meg hjem, hvorpå jeg leser en beskjed bak etterpå at det står at det er bare å ringe han privat eller på mobilen hvis det var noe jeg lurte på, og hvor han oppfordret meg til å prøve å slutte med sminke.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg svevde litt resten av den dagen, selv om det var et helvette å ligge der på benken med han i rommet.(jeg som aldri rødmer liksom)

Jeg var målløs over at han (som var rene modellen i mine øyne) syntes at jeg var pen og samt flørtet med MEG-

Han måtte jo være splitterpine blind.

Men moro var det lell. Levde lenge på den.
Men sluttet med sminke kom ikke på tale nei.

Jeg trives bare ikke uten maskara.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:06   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Michayla: Han hørtes litt intens ut. Litt creepy med den der "ongoing" sminkehatinga si.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:46   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er enig i at komplimenter fra andre damer varmer mer enn fra menn (jeg har fått et par komplimenter her på FP, faktisk, og de husker jeg godt ).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:13   #8
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg er enig i at komplimenter fra andre damer varmer mer enn fra menn (jeg har fått et par komplimenter her på FP, faktisk, og de husker jeg godt ).

Da gidder ikke jeg å si noe mer om hvor helt uvanlig lekker du er.

Gammel 04-08-08, 17:24   #9
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Michayla: Han hørtes litt intens ut. Litt creepy med den der "ongoing" sminkehatinga si.

Han var veldig høflig og søt altså.
Litt rødmende der han snakket.

Er bare jeg som ikke takler at menn snakker så dirkte til meg om mitt utseende. Spesielt når jeg blir mo i knærna av dems utseende

Har jo snakket med han senere og han har overhode ikke vært ekkel.
Bare søt og koselig.

Men jeg følte meg ikke høy i hatten under hans komplimanger, ble så totalt tatt på sengen.

Har hørt mye om han i ettertid og ikke et vondt ord, så han er bare en søt person tenker jeg.
Mange som håper å få han når de skal til tattoo "bula" hehe..

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 18:34   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

... ble så totalt tatt på sengen.

Jeg tenker og tenker, og klarer ikke komme på noe negativt med det.

:koffert:

Hvilken tatoveringssjappe, forresten? :nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 18:27   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Jeg gikk også rundt og følte meg så fin en gang - så kom jeg hjem og så jeg hadde tatt mascara bare på det ene øyet - Jeg er helt lys, så det utgjør litt altså.

Følelsen av å føle seg fin er deilig! - Og i og med at du fikk blikk anser nok mange deg som pen - lev på det!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.