Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg trekker tilbake det jeg sa

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 10:08   #20
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trekker tilbake det jeg sa

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Har du vært hjemme hos oss og spionert? Beskrivelsen høres kjent ut, og det er lenge siden jeg har gitt opp at folk skal få se jentungen rein. Iblant hender jeg mumler noe om at hun var rein i morges, men på den andre siden: Who cares?

Solkremsmøring er for øvrig noe dritt. Vesla har i løpet av sommeren gått fra å elske å bli smurt inn til å bli en hysterisk slimål hver gang solkremen kommer fram. Ugh.

Men heller sommer enn vinter. Uten tvil av noe slag.

Jepp. Jeg har spionert!

Solkrem er et kapittel for seg, og jeg må vel si at vi har redusert en del på smøringen med årene. Begge barna har tendenser til diverse eksem, som blir bedre av sol, og verre av solkrem. Så nå er vi nøye på våren når de første solstrålene treffer vinterblek hud, men utover sommeren... jo, når vi drar på stranda smører vi. Men ikke alltid ellers.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.