Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Vi flytter til en annen server; forumet lukkes kl 23:30 (noen dager siden)

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 15:23   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi flytter til en annen server; forumet lukkes kl 23:30 (noen dager siden)

Opprinnelig lagt inn av Einar, her.

Så du mener det MÅ ligge subtile underliggende motiver bak, og det er mer sannsynlig enn at jeg faktisk mente det akkurat som jeg sa det? Isåfall - Jepp, I play hard to get!

Er hele dette forumet en eneste stor verbal , mon tro.

Bare i dag. Jeg kjeder meg på jobb.

Så det er ikke alltid subtile underliggende motiver, altså?

Anyhow, velkommen inn på scenen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 15:34   #2
Einar
Administrator

Medlem siden: Jul 2008
Einar er litt kulEinar er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bare i dag. Jeg kjeder meg på jobb.

Så det er ikke alltid subtile underliggende motiver, altså?

Anyhow, velkommen inn på scenen.

Endel skapninger her i verden, da spesielt de av rasen mann, har en tendens til å til stadighet overraske, sjokkere og forvirre ved å være så frekke at de mener det de sier bokstavelig, uten å legge inn mange lag av nyanser, betydninger og motiver i det som sies.

Jeg vet dette oppfattes skremmende og forvirrende for endel andre skapninger av andre raser, og selv etter å ha fått forklaring så har de en tendens til å være skeptisk til at ting kan gjøres så enkelt. Food for thought!

Scenen?

Einar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 15:36   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endel skapninger her i verden, da spesielt de av rasen mann, har en tendens til å til stadighet overraske, sjokkere og forvirre ved å være så frekke at de mener det de sier bokstavelig, uten å legge inn mange lag av nyanser, betydninger og motiver i det som sies.

Hæ!?

*skjønner plutsleig hvorfor forholdet ikke fungerte*

Gammel 30-07-08, 15:36   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet dette oppfattes skremmende og forvirrende for endel andre skapninger av andre raser, og selv etter å ha fått forklaring så har de en tendens til å være skeptisk til at ting kan gjøres så enkelt. Food for thought!

Scenen?

:justerer verdensbildet:

Scenen, ja. Lusket ikke du rundt i kulissene, da?

Gammel 30-07-08, 15:39   #5
Einar
Administrator

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:justerer verdensbildet:

Scenen, ja. Lusket ikke du rundt i kulissene, da?

Ah, stemmer. Korttidshukommelsen er ikke hva den engang var.

Jeg holder meg til denne ene lille driftstråden, jeg tror jeg unngår scenen greit nok ved å gjøre det slik.

Gammel 30-07-08, 15:51   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, stemmer. Korttidshukommelsen er ikke hva den engang var.

Jeg holder meg til denne ene lille driftstråden, jeg tror jeg unngår scenen greit nok ved å gjøre det slik.

Men dette har jo blitt en veldig fin oppvarmingstråd, så jeg skjønner at du vil henge her.

Før du vet ordet av det fjaser du rundt all over, du også.

Gammel 30-07-08, 15:57   #7
Einar
Administrator

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men dette har jo blitt en veldig fin oppvarmingstråd, så jeg skjønner at du vil henge her.

Før du vet ordet av det fjaser du rundt all over, du også.

Åh, men jeg er veldig sta. Når jeg først har sagt noe, så skal det litt til for at går tilbake på det.

Gammel 30-07-08, 16:00   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Forumet ser ut til å fungere stabilt nå, så nå kan jeg gå og gjemme meg igjen.

Jeg startet med å bruke "gjemme meg" som en metafor, men slik tråden utviklet seg så føler jeg vel mer for å gjøre det bokstavelig talt.

Legger inn årene nå, tror jeg.

Åh, men jeg er veldig sta. Når jeg først har sagt noe, så skal det litt til for at går tilbake på det.

Heeelt sikker på det siste utsagnet?

Gammel 01-08-08, 13:17   #9
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Scenen?

Rase er noe piss, når man ikke kan bevise artsbegrepet kan man ihvertfall ikke bruke begrepet rase :fagidiot:

Gammel 01-08-08, 14:08   #10
Einar
Administrator

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Rase er noe piss, når man ikke kan bevise artsbegrepet kan man ihvertfall ikke bruke begrepet rase :fagidiot:

Beklager at jeg slarver litt med ordene i en fjasetråd, skal selvfølgelig etterstrebe en høyere standard i fremtiden, vi LEKER jo ikke fjasing her.

Gammel 01-08-08, 16:07   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Beklager at jeg slarver litt med ordene i en fjasetråd, skal selvfølgelig etterstrebe en høyere standard i fremtiden, vi LEKER jo ikke fjasing her.

Og der var Einar en FP'er på ordentlig, ser jeg.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 17:20   #12
Einar
Administrator

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Og der var Einar en FP'er på ordentlig, ser jeg.

Hvordan da?

Gammel 02-08-08, 08:53   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvordan da?

Ah. la meg se:

• Innlegg i ironisk tone :check:
  • Bruker FP-språk som "fjasetråd":check:
  • lover å være her for fremtiden :check:
  • forbedrer seg som resultat av FP-bruk :check:
  • skjønner at fjasing er en alvorlig sak :check:
Du er helt klart en av gjengen nå, Einar.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.