|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Middelhavsferie i september/oktoberUtbryterkongen Snupp vil uansett måte gjetes om det er balkong eller terasse vi har. Jeg innbiller meg at det kanskje er mer praktisk med bakkeplan når man har vogn, men det er kanskje viktigere at Snupp ikke kan stikke av på sedvanlig vis. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middelhavsferie i september/oktober
Det er mye mer praktisk, og mer avslappende, spør du meg. Uansett må de jo passes på og er man to stk så er det jo greit. Mer pes å slepe unger og pikkpakk opp og ned, i tillegg til at man må opp og ned når de skal leke utenom basseng-og strandtid. Ta med dvd-spiller, det er en fint med litt avslappende pause utenom bading og lek.
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Ja, når jeg tenker meg om ville det jeg ønsket meg aller mest akkurat nå vært en ferie der S ikke stakk av flere ganger daglig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det tror jeg. De hadde heis der vi bodde.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middelhavsferie i september/oktoberJeg ville ikke vært redd for å dra til Mallorca i sept/okt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|