|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Snakk pent til barna, sier Jesper Juul
Ja, der er vi enige,
Jo, men det er der jeg vil tro vi er uenige. Jeg vil tro at mange har en følelse for hva som er deres svake og sterke sider som oppdragere etter hvordan de selv er blitt oppdratt. Dette er selvfølgelig ikke noe som vil stemme 100%, men jeg vil tro at det vil stemme ganske greit for de fleste. Jeg har i alle fall en følelse for hva jeg gjør bra nok og hvor jeg må legge ned en innsats.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Jo, jeg, jo.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Nå føler jeg at vi bør avslutte, klappe hverandre på skulderen og skåle i vodka, mens vi sier "Du och jag, Alfred!"
Nei jeg mente det mer som: "Gitt at noen er blitt behandlet helt riktig, er det ikke da naturlig at de viderefører denne behandlingen?" (og derfor ikke trenger hjelp utenifra)
|
![]() |
| Emneord |
| jesper juul |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|