Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 16:13   #1
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Angeliquehar du fått juleesken fra Cornelias hus? Venter spent på min. ...Du burde få vervepremie

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 17:52   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Angeliquehar du fått juleesken fra Cornelias hus? Venter spent på min. ...Du burde få vervepremie

Nei jeg har bedt henne vente litt med å sende den
Forholdsvis (les ... VELDIG) kaotisk i bodene mine fremdeles etter innflyttingen i nytt hus

Vi har flere rom, men mindre boder og lagringsplass
Puslespill dette

Gammel 19-11-06, 01:00   #3
tutta
Passiv

Standard

Da har Victor og Rolf klærne kommet fra hm

Kjempe lekre Mest fornøyd med denne jakken:

Satt som ett skudd og var veldig deilig i stoffet!!Faktisk 80%ull

Bestilte disse også,men i og med at jeg er en smurf på 1.63 så sender jeg de i retur

SNUFS

Gammel 19-11-06, 09:12   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Bestilte disse også,men i og med at jeg er en smurf på 1.63 så sender jeg de i retur

SNUFS

Du vil ikke selge den beige trenchcoaten? Hvilken størrelse?

Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 10:09   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

SNUFS

Hvilken størrelse er den sorte? Vil du selge den?

Nooria er aktiv nå  
Gammel 19-11-06, 13:06   #6
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vel slenge meg på denne fantastiske tråden jeg også. Har foreløpig også holdt stand mot Odd Molly, men må jo innrømme at jeg skjønner fascinasjonen. Mye koselig og fine ting som ser ut til å være veldig bra kvalitet. Mitt "problem" med ting som ser hjemmelaget/håndverksmessig ut, er at jeg føler jeg burde ha laget det selv, spesielt dersom jeg synes prisene er litt stive. Har en tendens til å tenke, "den kunne jeg jo ha laget selv for halve prisen", men gjør jeg det? Nei.
Funderer litt på om jeg skal sy om eller applikere på noen av det lasset jeg har av for store og omformelige strikkejakker i skapet i Odd Molly stil faktisk.
Det var min lille OM-digresjon.

Og så til mitt siste kjøp, nemlig noen aldeles deilige lilla skinnhansker med strikket ullfor som jeg fant på Steen&Strøm til 20 %. Et lite anførselstegn en kald vinterdag:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 19:04   #7
tutta
Passiv

Standard

Den beige trenchcoaten er i str. 42( ble utsolgt i 40 mens jeg skulle betale )

Den sorte er i str. 40

Har reservert begge til Missa forløpig,skal gi tilbake meldig på hvilken/e som er igjen.
Klart jeg kan selge den til dere her inne istede for å sende i retur til hm

Gammel 19-11-06, 19:43   #8
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den sorte er i str. 40

Har reservert begge til Missa forløpig,skal gi tilbake meldig på hvilken/e som er igjen.

Jeg melder min interesse for den svarte!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 20:23   #9
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den beige trenchcoaten er i str. 42( ble utsolgt i 40 mens jeg skulle betale )

Den sorte er i str. 40

Og jeg står i kø for den beige hvis den blir ledig!

emm er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.