|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?
Jeg tror ikke det handler om ikke å være glad på andres vegne, men om et ønske om å få være med å dele gleden.
|
|
|
#2 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?
Men alt dette er jo å sette deg og dine behov og ønsker først.
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Re: Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?
Helt enig! Det er det forelskede paret som er hovedpersonene og som må finne måten å markere ekteskapsinngåelsen på den måten som passer de best. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?
Man kan riktignok ikke noe for hvordan man føler, men hvis bryllupet hadde vært et faktum, burde du holde deg for god til å si noe til henne.
|
|
|
#5 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Min venninne giftet seg hemmelig. Vi hadde snakket om å være hverandres forlovere, og da jeg og mannen bestemte oss for å gifte oss, ba jeg selvsagt henne om å være min forlover. I bryllupet vårt får vi vite at de giftet seg hemmelig en måned før oss, med noen naboer som de ikke kjente så godt som forlovere. JA, jeg følte meg skuffet. Flott at de giftet seg, helt greit at de ville gjøre det hemmelig, men hadde jeg visst at hun ikke hadde tenkt å ha meg som forlover, så hadde jeg kanskje ikke følt meg forpliktet til å ha henne som forlover heller. Faktisk så føler jeg at det giftermålet kom på den tiden og så overraskende fordi hun også ville være gift, og derfor hadde mast seg til en hemmelig seremoni med mannen bare for å bli gift før meg. Det kan være så barnslig som det bare vil, jeg tror likevel det er en sannhet i det der et sted. Etter bryllupet mitt har vi hatt veldig lite kontakt.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|