Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Apple iPhone 3G?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-08, 23:51   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apple iPhone 3G?

Den er ikke håpløs på SMS, den er mye bedre enn alt annet jeg har prøvd. Jeg har alltid skrevet raskt, men nå går det jo så det hyler. Hvis man bruker iPod en del er den også fantastisk, du slipper jo unna med kun én dings i vesken. Den er også enkel å surfe på, menyene er enkle å forholde seg til, synkroniseringen er idiotsikker osv. Jeg har hatt min i tre måneder (jeg har altså ikke 3G), og er svært begeistret.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 00:19   #2
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apple iPhone 3G?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

idiotsikker

Jeg føler for å gjenta dette. Jeg er overbevist om at nettopp dette, altså idiotsikkerheten, er hovedgrunnen til at Apple gjør det så bra på bærbare musikkspillere (iPod), og jeg tror de kommer til å gjøre det like bra på håndholdte datamaskiner/telefoner (iPhone) på sikt.

Nei du kan ikke skifte batteriet, nei du kan ikke sette inn minnekort, nei du kan ikke bruke annen programvare enn iTunes, nei du kan ikke synke noe mot mer enn én datamaskin, nei den har ikke radio.

Disse begrensningene, og flere andre forsåvidt, gjør at Apples håndholdte enheter er lette og behagelige å bruke, eller idiotsikre om du vil, og det er det som gjør at svært mange liker dem (og stol for all del ikke på meg, se på salgstallene), på dette punktet i argumentasjonen pleier noen å hevde at salgstallene bare skyldes «design», som om det er en dårlig ting; Apples enheter ser veldig bra ut, men designet er ikke utseendet. Design er funksjon, formen følger funskjonen, og begrensningene gjør at man kan produsere noe som ser bra ut i tillegg til at det virker som det skal. Nokia, Creative, HTC, Microsoft og Sony har veldig mye å lære her, og så langt ser det ikke ut til at de lærer fort nok. Og hvis man ikke liker begrensningene til Apple så fins det mange konkurrenter; om man kjøper en stygg og irriterende dings fra Creative eller Samsung i stedet så sparer man sannsynligvis penger også.

Ben "secure in the clutches of the reality distortion field" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.