Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 23:12   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

For å være helt ærlig: hva er det nå som er så fryktelig galt med Eli Hagen???
(ja, altså bortsett fra sveisen ).

Jeg har hatt henne (og mannen....) som gjester da jeg jobbet i utlandet som reiseleder, og jeg opplevde henne nemlig som svært hyggelig og jordnær i motsetning til svæææææært mange andre kjendiser jeg har møtt i jobben min, som har direkte motbydelige "kjendis-nykker". De kjendisene er det fryktelig mange av nemlig. Og de verste er de som man minst skulle tro. Skal jeg ramse opp???

Jeg har også truffet henne en del ganger i forbindelse med jobb. Hyggelig og jordnær er ikke akkurat det som har slått meg.

Det er ikke noe fryktelig galt med henne. Hun har rart hår og sier mye rart. Er som en annen nevner over her mer eller mindre ufrivillig morsom. Gjerne i beste sendetid sånn at hele folket kan få det med seg. Kanskje ikke pent å le av henne, men hun velger jo selv å være i media og si rare ting, og ha rart hår.

Også er det noe med Frp og alle de rare menneskene tilknyttet partiet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.