Sv: -Hvordan kan noen som er så rike, ha så lite mellom ørene (VG)
Opprinnelig lagt inn av Bingo, her.
Jeg synes ikke klimastandpunktet til Haudemann Andersen har offentlig interesse nei.
Nei, det synes ikke jeg heller. Jeg synes heller ikke at Aylar Lie sier noe særlig interessant i intervjuer. For ikke å snakke om Lasse Kjus ( ). Men jeg mener jo ikke at journalistene skal redigere portrettintervjuene med dem fordi det de sier ikke har offentlig interesse.
For min personlige del, kunne de feks ha kuttet ut hele sportsbilaget :dukker for Liven og ac:, men dette har jo med min personlige smak å gjøre. Sport har jo generelt sett ingen offentlig interesse (hvor viktig er det egentlig hvor mye Tutta har vunnet i det siste), men folk er jo interessert i det. Og akkurat det samme gjelder jo for portrettintervjuer, jeg kan ikke huske å ha sett noen portrettintervjuer av stor offentlig interesse. (Sven Nordin snorker. Lasse Kjus er glad i sin far. Nils Arne Eggen innrømmer at han har høyt tempo. Syngedame-ett-eller-annet ble ertet for tannreguleringen sin i første klasse.)