Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-08, 19:25   #181
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

F***, som dere shopper jenter. Jeg er ikke i nærheten av å følge dere.

Gammel 15-07-08, 21:04   #182
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Re: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Knerten har stått oppi vognen når liggedelen var nede uten at vognen har tippet. Men dersom jeg trykket håndtaktet hardt ned når han ligger oppi, kjenner jeg at den gir etter. Den har likevel :bank i bordet: aldri veltet og han (12,5kg) sover i den hver dag

Jeg ser forresten ikke bildet?!

å ja, der er samme her... når vi trykket håndtaktet hardt .. så kan ikke ha stellevesker på når han sove..
fixed bilde nå!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 22:32   #183
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Den har ikke kommet i hus ennå, men storebror gleder seg veldig til han får en slik:

Minsten og jeg var hos Erta Berta i dag og kjøpte denne (takk for tips, skjønte hvor du hadde vært)
Han valgte den helt på egen hånd (pappa'n kjørt roadracing og cross, stor stas) Kjøpte også en Molo beige bukse, en helt smal mørk jenas fra Krista Lyngård og et par sokker fra Katvig.
Alt ville ha ha, helt sjokkert nesten jeg, han er så sær.

Gammel 15-07-08, 22:39   #184
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilige klær, Bærekraftig (og dere andre), den heldressen må jeg ha. Hvor handlet du?

Jeg har også dette på vei:

Gammel 15-07-08, 22:47   #185
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har handlet UV-trekk til OTH og et nytt seat insert i lilla.
Så ble det ikke så trist å si farvel til den lilla bagen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 22:49   #186
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

F***, som dere shopper jenter. Jeg er ikke i nærheten av å følge dere.

Shåpp til ju dråpp!

Gammel 15-07-08, 22:50   #187
Kneazle
Passiv

Standard

Var en snartur i byen, og kom hjem med en Katvig badedrakt og matchende kjole i midi apple aubergine (), og en rosa midi apple genser. Og en todelt allværsdress fra Reflex. Salg er farlig, ja.

Ser forresten at det er 40% på alle varer på www.luca-shop.no nå...

Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 22:52   #188
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Var en snartur i byen, og kom hjem med en Katvig badedrakt og matchende kjole i midi apple aubergine (), og en rosa midi apple genser. Og en todelt allværsdress fra Reflex. Salg er farlig, ja.

Ser forresten at det er 40% på alle varer på www.luca-shop.no nå...

Ai nøu!

Har veldig sansen for The Brand, noen som vet hvordan de er i størrelsen?:

Gammel 15-07-08, 22:56   #189
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Heldressen i petrol (Ej sikke lej) med ugle på ryggen er fra prinsessebutikken.dk
Den heldressen med hette er fra mor-og-barn.dk Jeg har hatt den før til gutten min, og den er så nydelig og god! De har den på sprell også så jeg en gang jeg var innom.

Hvor har du kjøpt den røde buksa Skremmern? Jeg er desperat på jakt etter gode bukser til minsten. Han bruker for det meste bukser fra Ida T, Viller Valla og den type tynne bomullsbukser. Jeg trenger noe litt kraftigere også, men ikke stiv dongeri. De buksene der så gode ut!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Stilige klær, Bærekraftig (og dere andre), den heldressen må jeg ha. Hvor handlet du?

Jeg har også dette på vei:

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 22:58   #190
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg kjøpte begge hos bellajelica, men jeg tror jeg tok den siste røde, for da jeg skulle se tilbake etter flere bukser av samme merke, var den borte. Dette bildet fant jeg på finn.

Gammel 15-07-08, 23:07   #191
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Heldressen i petrol (Ej sikke lej) med ugle på ryggen er fra prinsessebutikken.dk
Den heldressen med hette er fra mor-og-barn.dk Jeg har hatt den før til gutten min, og den er så nydelig og god! De har den på sprell også så jeg en gang jeg var innom.

Er det slik at dersom det sendes som gave så slipper en unna tollen? Er så skeptisk til å bestille fra utlandet...

Gammel 15-07-08, 23:15   #192
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har veldig sansen for The Brand, noen som vet hvordan de er i størrelsen?:

Vi har et par plagg, og jeg synes ikke det er spesielt stort i størrelsen. Vanlig minus, vil jeg si.

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Hvor har du kjøpt den røde buksa Skremmern?

Monochico Freshmilk Emmamai Babyshop

Gammel 15-07-08, 23:32   #193
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Denne buksa fra Katvig er på vei til oss:

HM jeans, tynne og myke. Kjøpte to par av disse.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 23:39   #194
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Har shoppet litt i dag jeg også, gitt:

Gammel 15-07-08, 23:49   #195
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Da fikk jeg visst shoppet litt til.

Denne buksa var veldig mye billigere hos emmamai, enn hos freshmilk.

Sånn, nå skal jeg ikke tilbake mer i denne tråden før om veldig lenge

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 23:58   #196
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en på 16 måneder som ikke klarer å bære en kopp med rosiner uten at de ramler ut hele tiden. Derfor har jeg bestilt en Snack-trap:

http://www.barnetrend.no/index.php?m...roducts_id=771

Gammel 16-07-08, 00:08   #197
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Vi har et par plagg, og jeg synes ikke det er spesielt stort i størrelsen. Vanlig minus, vil jeg si.

Hmmkey. Jeg vurderer hettegenseren med B på ryggen, og da holder det med 86 til en på 14 mnd, yes?

Gammel 16-07-08, 00:13   #198
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle tro det, men ikke skyt meg om jeg tar feil.

Gammel 16-07-08, 00:14   #199
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Kan ikke love noe.

Gammel 16-07-08, 00:24   #200
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Har bestilt dette fra Muffeladen:
Body: http://www.muffeladen.no/components/...4ba62a3422.jpg

Undertøy: http://www.muffeladen.no/components/...b4baf7b02f.jpg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.