Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spinoff: Har dere herjet i huset til et brudepar?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 17:25   #11
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: har dere herjet i huset til et brudepar?

Jeg har vært med på litt uskyldig morro, på rommet til et vennepar av oss da de giftet seg.
Vi satte opp mange plastglass med vann tett i tett, mellom soveromsdøra og senga, sånn at de måtte tømme glassene før de kom seg til sengs.
Oppi senga hadde vi lagt en overraskelse som var en eske med et hvetebrød, til hvetebrødsdagene, samt noen bamsemums, en kortstokk i tilfelle de kjedet seg på bryllupsnatta o.l. Brudeparet tok dette med veldig godt humør.

Da vi giftet oss, hadde samme vennegjeng kommet seg inn på hotellrommet vårt og blåst opp mange ballonger som de hadde inn på badet. Vi kom oss ikke inn før mannen hadde sprukket alle ballongene. I tillegg fant vi et påskeegg midt i senga (vi giftet oss på påskeaften), fyllt med mye forskjellig som bl.a. medalje til brudgommen, slikkepinne til bruden, kortstokk i tilfelle vi kjedet oss osv. Klokka 5 om morgenen ble vi vekket av ei vekkerklokke som de hadde gjemt inne på rommet. Vi brukte en stund på å finne den, og var nok litt gretne da, men nå i ettertid syns jeg bare det hele var festlig. Jeg satte i grunnen stor pris på at vennene våre brukte tid på dette.

Jeg vil også nevne at Brudgommen vi tøyset med, var med på spøken mot oss.

Å være direkte slemme, som å ødelegge ting, rote i huset til brudeparet osv syns jeg ingenting om.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.