|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Spyler bort de narkomaneJeg må si jeg syntes det kan være ubehagelig å måtte brøyte meg gjennom en flokk narkomane når jeg skal inn på Byporten. Sånn er det ofte. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spyler bort de narkomane
Jeg har ikke trengt å brøyte meg vei inn på Byporten noen gang, men kan også synes det er ubehagelig når det er mange narkomane der. Men det har jo ingenting med saken å gjøre, jeg synes jo fortsatt at de har rett til å være der akkurat like mye som meg.
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Spyler bort de narkomaneJeg synes at alle mennesker burde behandles på en ordentlig måte, de må jo ha en plass å være og være der i fred, men når det er sagt, vi var i oslo for en stund siden, vi spiste på peppes og gikk tilbake tilbake til plaza, jeg , mannen , Knoll og Tott.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|