Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

På oppfordring: "perfekte fedre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 13:24   #18
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Da har jeg vært ute en tur, bokstavlig talt. Skulle bare lete etter noen fine, nye smiley'er , og vips, der var jeg inne på et forum for hvit, arisk, steinrasistisk ungdom. La meg si den slik, det var ikke noen søte nick de hadde valgt seg. Kanskje vi skal registrere oss der og VIRKELIG fyre av noen personangrep?

(1. avsporing)

Vet du hva, der havnet jeg også her om dagen. Prøvde å finne ut av alle de "ryktetitlene" vi får (glorious beacon of light, a splendid one to behold osv.), og vips så havnet jeg på det forumet. Jeg var kjapt ute igjen siden jeg surfet fra jobb-pc'n, men det er mulig det er potensiale der, ja.

Jeg noterer for øvrig at Kasia endelig er ferdig med noteringen sin og kaster seg ut i diskusjonen igjen.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Der kan vi sikkert lære noen nye, effektive hersketeknikker (føler liksom at "nek" blir litt tamt)

Kanskje jeg skal starte en tråd der jeg kaller alle medlemmene for en gjeng med hvite nek, da får vi sikkert noen fine uttrykk i retur.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.