Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)
Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.
Jeg har aldri hørt på Mina, så jeg skal ikke uttale meg om programmet. Men når det gjelder kommentaren til Veronica, er jeg nok dessverre like ufølsom som Tinetoff. Jeg trakk litt på smilebåndet av dette, jeg. For meg hadde det vært verre hvis hun faktisk hadde tilstått drapene, men så lenge hun fremdeles hevder sin uskyld, blir dette mer selvironisk enn forferdelig grusomt, sånn jeg ser det. (Tinetoff, er det riktig kommabruk i siste setning? )
Det er helt greitt å bryte grenser, men da skal det være skikkelig morsomt også. Og som en sa, dette har vært gjort før på Radio1, og da morsommere. Og så blir "humoren" forstyrret for min del vet at jeg tror dama er spik spenna gal (og skyldig) og det krydrer jo også hvordan jeg oppfatter vitsen. Men det kvalifiserer for såvidt ikke til hverken avisoverskrift eller etterspill etter min mening. Men jeg blir litt sånn "Nei og nei og nei, hva er det du har rotet deg inn i nå da, VO" Det er jo ikke akkurat hva Geelmuyden.Kiese ville ha anbefalt å si, for å si det slik