Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 09:30   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor!?

Jeg synes jeg ser Poly med heelys.

Over alle rulletrapper og rullebånd på flyplassen i Zürich står det: Links gehen, recht stehen. Det betyr på godt norsk at man går til venstre og står til høyre, for å slippe andre forbi. Iddioter som står til venstre irriterer meg, men jeg kommer som oftest forbi med et blidt "unnskyld". Men om jeg må "unnskylde" meg flere ganger på turen opp eller ned så gir jeg opp og står sammen med de andre pysene.

Spesielt på Oslo City har jeg observert at ungdommer ikke kan regelen om å stå til høyre, gå til venstre og stiller seg gjerne midt i og sperrer for alt. Og du verden så paff og/eller sur som de blir når man unnskylder seg forbi. Som om det er mulig å ville i rulletrappen, liksom.

Gammel 26-06-08, 09:40   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes jeg ser Poly med heelys.

JEG? Med min fantastiske kroppskontroll? Det ville vært gennialt!

Gammel 26-06-08, 09:48   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

JEG? Med min fantastiske kroppskontroll? Det ville vært gennialt!

Polyanna på Gardemoen, rett etter sikkerhetskontrollen:

Du hadde jo Bambi avatar på NM, det var sikkert et omen.

Gammel 26-06-08, 09:49   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det VAR en grunn til at jeg hadde Bambi-avatar, skjønner du.

Gammel 26-06-08, 09:51   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det VAR en grunn til at jeg hadde Bambi-avatar, skjønner du.

Ja, jeg trodde det var fordi du er høy, slank, søt og brunette. Og så er det bare fordi du er litt klønete!? :tåler ikke å ta feil:

Gammel 26-06-08, 09:56   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, jeg trodde det var fordi du er høy, slank, søt og brunette. Og så er det bare fordi du er litt klønete!? :tåler ikke å ta feil:

For ham som brukte det som et "kjælenavn" på meg en gang i tiden så TROR jeg han mente at det kunne bety både søt og klønete. Eller....

Gammel 26-06-08, 10:08   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det var uklart formulert. Jeg mente at Oslo var eneste plassen i Norge. Har ikke sett det i Bergen eller Trondheim (eller andre byer). Det er jo et typisk storbyfenomen. (Nå er det sikkert noen som kommer med et innlegg om hvordan man kjører rulletrapp i Tromsø. )

Heeeey, Trondheim er storby så det så. Og vi har stå til høyre, gå til venstre skilt og kultur. De av oss som er normalt oppegående og kan lese i allefall. For noen (med trøndertempo) er det sikkert vanskelig å få lest, siden rullbånden haster ( ) forbi skiltet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rulletrapp

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.