Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?
Opprinnelig lagt inn av HP, her.
Føler for å klargjøre litt til hva vi har i dag:
1. Den sosiale gruppen, denne er ment som en base, støttegruppe, ikke til diskusjoner.
2. Forumet "Helserelatert", med underforumet "Fysisk aktivitet", dette ligger i medlemsområdet (http://www.foreldreportalen.no/forum...splay.php?f=19).
3. Medlemssalongen, for de mer aktive brukerne av FP. Her er temaet fritt.
4. Medlemssalong 2, for de som er mest aktive over tid. Her er også temaet fritt.
5. Blogger, dere kan selv bestemme hvem dere har på kontaktlisten.
Hvilket behov kan ikke de 4(5 for noen) arenaene over ikke dekke, sammen eller hver for seg?
Meneh. Kanskje litt på siden da, men hvorfor kan ikke pedagogene også bruke disse alternativene. 
-Jeg syntes ikke det at alle har en individuell blogg blir det samme nei. Blir ikke holdbart å flakse fra blogg til blogg når man i utgangspunktet ikke klarer holde oversikt i en tråd fordi det er for mange der.
-Ikke medlemssalong 1 heller for mange der er ikke i samme situasjon og jeg tror ikke folk har en terskel for å bry "alle" med sine problemer rundt dette tema, salong 2 har for høye inntakskrav.
-Forumet bruker vi jo nå da, så det gidder jeg ikke argumentere for. Er vel heller litt det at man blir en mindre gruppe som er poenget sånn jeg ser det. De sosiale gruppene har et oppsett som er ca like oversiktlig som slanketråden om jeg ikke tar helt feil?
|