|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil (m/link til innslaget)Ja, jeg mente ikke å så tvil om konklusjonene, altså. Jeg merket bare når jeg leste at jeg savnet FLERE sånne krystallklare "6 av 8 av de som døde i forovervendte bilseter i England hadde overlevd om de satt bakovervendt".
|
|
|
#2 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil (m/link til innslag
Nå har ikke jeg statistikk i hodet mitt, men det er vel endel høyere sannsynlighet for å krasje, enn at man kjører ut i et vann eller bilen begynner å brenne.
For kompliserte? Seriøst?
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Re: Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil (m/link til inn
Nei, det er nok BARE jeg i hele verden som er så dum.
|
|
|
#4 |
|
--
|
Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil (m/link til innslaget)Jeg må si at jeg synes det er knotete å montere noen seter. Jeg har akkurat montert et Akta Cosmic sete for første gang og jeg må si jeg bannet litt høyt, også sendte jeg en melding til Stikka for hjelp! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil (m/link til
Jepp, bare du som er domm som et brø
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil (m/link
Jeg syns det er helt
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil (m/
Det skrev jeg ikke, så da bør du kanskje lese innlegget mitt en gang til istedet for å tillegge meg meninger.
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: NRK Nyhetene om den nye forskningsrapporten om barn i bil
Du skriver at DU ikke synes det er vanskelig. DU har aldri hatt problemer, ei heller har DU feilmontert setet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|