Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tupperware-stæsj

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 11:27   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tupperware-stæsj

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg fant bare den øverste jeg (og den sender ikke til Norge) da jeg søkte, ikke de som blir solgt av ebay stores. Av en eller annen grunn. Er det disse du mener at er firmaer som bruker ebay som katalog? Hvordan blir det med porto fra disse da? Blir det alltid 7 dollar som du nevner ovenfor? Lønner det seg å kjøpe flere ting fra samme selger? Hva med toll og slikt?

Hvorfor du ikke fant de andre, kan jeg ikke svare på?

Det kommer ikke alltid så tydelig frem om det er firma eller privatperson som er selger, og for min del så bruker jeg ikke henge meg opp i det når jeg handler. Hvis vedkommende har 1000+ positive tilbakemeldinger og få eller ingen negative, så handler jeg gjerne.

Porto varierer etter størrelse og vekt på pakken, så det kan være lurt å kontakte selgeren i forkant og spørre hva porto til Norge blir før man byr eller kjøper. (Hvis varen har et "Buy now"-symbol, kan man kjøpe den som en vanlig vare på vanlig vis. Hvis ikke byr man på den i en "auksjon".

Det lønner seg å ikke handle for meg enn 200 kroner, hvis man klarer det, for da er varen toll- og avgiftsfri. Med en gang du passerer 200 kroner, må du betale moms på 25 %, samt et fortollingsgebyr på rundt 100-lappen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.