Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Og så er det snart jul igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 20:39   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen

Majsa svarer veldig bra her. Utstøtelsen har jeg sett har gjort at det har gått til helvete (haha) med noen. Det kommer an på hva slags nettverk man har utenfor, og hvor selvstendig tenkende nettverket innenfor er.
Jeg var heller ikke døpt, og slapp greit unna. Noen ville ikke snakke med meg lenger, men det skal de få velge selv.
Å gifte seg med verdslige, ja. Hm. Det er kinkig. Rett og slett fordi man blir litt outkast, og fordi det er "frowned upon", men det er mange som har blitt JV etter at de har giftet seg, og ikke ektefellen. Min farfar ble JV etter at han hadde giftet seg med min bestemor og fått barn (min far og onkel), og han var et høyt respektert vitne, tross kjederøykende og politisk aktiv kone. (Høyt respektert hos meg også, ja. Fin mann, var han. )
Jeg er enig i at Paradiset er heftig illustrert, men dette er jo altså troen. At vitnene vil at barna skal synes at det er en flott tro å ha, er jo ikke så pussig. Allikevel må man ikke være rakettforsker for å skjønne at dette nok kan påvirke små barnesinn i stor grad.
Som Majsa sier, det er ikke bare skit og vanskelige ting ved disse sektene, eller nå kan jeg jo bare uttale meg om den her og Smiths Venner, og det er et unyansert bilde som kommer frem i media. Jeg er glad, på en litt pussig måte, for at jeg vokste opp på måten jeg gjorde, ballasten som følger med videre er veldig nyttig å ha på mange måter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.