Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Resteplass, sliter med å beholde is i magen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 11:51   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Resteplass, sliter med å beholde is i magen

Jeg har reist på restplass flere ganger, og har alltid hatt flaks med å komme dit jeg vil, når jeg vil - eventuelt har jeg alltid fått et alternativ som er vel så bra. Hvis det er helt umulig for dere å dra et annet sted enn det ene dere har sett dere ut, ville jeg kanskje ikke ventet så mye lenger. Hvis det derimot er ok å måtte flytte litt på seg, ville jeg ikke bestilt før fredag.

Hvem er det dere skal bestille gjennom? Det er nemlig et par reisebyråer som alltid, når man bestiller restplass uspesifisert, anbefaler deg å oppgradere billetten slik at man er garantert privat bad o.l. Min erfaring er at det kun er for å få tjent inn litt penger på billetten, noe som jo er forståelig fra deres ståsted. Det er dog ytterst få hoteller som operer med felles bad, likevel, og sjansen for at man skal havne på et sånt sted er minimal.

Is i magen tips: Sorry. Men halve moroa er jo å sitte foran skjermen og oppdatere siden jevnt hele dagen, er det ikke?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.