|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Chrysler Grand Voyager, supert bagasjerom og fin høyde og bredde i bilen som gjør det lett å "jobbe" med unger inni. Stort mellomrom mellom forsetene slik at det er lett å bøye seg eller gå bakover til ungene.
|
|
|
#2 |
|
Bølle
![]() ![]() |
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?
Vi har en slik,men ikke så ny. Ypperlig med skyvedører! Vognen bare vipper jeg inn.
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Ikke sant? Ypperlig, kombivognen trenger jeg bare å ta ned kalesjen på og vipp inn i bagasjerommet. For ikke å snakke om alt annet vi får plass til på ferieturer og til hytta. Det eneste minuset hos oss er de veldig rette ryggsetene i baksetet, men det er kun ille når det er voksne som skal sitte der. Vår er heller ikke helt ny, 2000-modell, men de vennene våre med 3 barn og 7-seter har 2006-modell. Bra varme-og klimaanlegg.
|
|
|
#4 |
|
Bølle
![]() ![]() |
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Ja,setene er litt bratte for voksne, men barna sitter fint!
|
|
|
#5 |
|
I farta!!
|
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Vi har VW Sharan, 2003 modell, men 4hjulstrekk. Kjempefornøyd |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Kan bare signere, og legge til at Ikeaturer går som en drøm, hihi.
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Vi har også en Renault Grand espace og er veldiog fornøyd. Den er veldig god å kjøre, en av de mest kollisjonssikre i klassen, gooood plass, mulighet for 2,3,4,5,6,7 seter. Og selv med 7 seter får man inn et par kofferter eller en vogn bakerst. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Vi har en C8. God plass til tre seter ved siden av hverandre. Vi har tatt ut de to bakerste setene sånn at jeg kan kjøre vognen rett inn, godt for en vond rygg å slippe løfting. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Vi har Peugeot 406 stasjonsvogn. Vi kommer ikke til å bytte bil selv om fjerdemann kommer snart. 7 setere har dårlig plass bak i bagasjen og man får så vidt plass til en vogn der. Venninna mi har 7 seter og sliter med lagringsplass. |
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Vi har en Opel Astra stasjonsvogn mod. 1996. Den har fungert kjempebra for oss. Vi har takboks også. Det har reddet oss på ferie. Minuset har vært at det er kun to-punkts bilbelte i midten bak. Nå er barna blitt så store at nå er det blitt et problem at vi heller ikke har nakkestøtte i midten. Jeg har undersøkt muligheten til å sette på det, men det går ikke. Dessverre må vi ha denne bilen noen år til. Vi unngår å være hele familien i den, men noen ganger må vi jo. Vi har kun en bil. Liker ikke når det går utover sikkerheten til barna..... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Javel
|
Sv: Dere med tre barn eller fler: Hvilken bil har dere?Jeg ønsker meg også en 7 seter.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|