|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Far krever barnet etter bruk av surrogatmorEn veldig god grunn til å lovregulere bruken av surrogatmødre.
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Far krever barnet etter bruk av surrogatmorNå vet ikke jeg så mye om dette, men adopterer ikke den parten som biologisk ikke er moren barnet etter det er født? Mener jeg har hørt noe om det. Da kommer han vel ingen vei.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Far krever barnet etter bruk av surrogatmor
Nemlig! Jeg har egentlig bare gått og ventet på en slik sak ...
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Far krever barnet etter bruk av surrogatmorTragisk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Far krever barnet etter bruk av surrogatmor
Jeg tror ikke det. Siden surrugatmor ikke er tillatt i Norge, står barnet sannsynligvis bare som hans, og så må hun adoptere "manuelt".
Sånn er det vel ikke lenger? Pater est-regelen ble vel fjernet for noen år siden? Nå må man føre opp far (eller far ukjent) uansett.
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Sv: Far krever barnet etter bruk av surrogatmorNå kan det jo ligge mer bak dette enn det P4 skriver. Jeg mister litt respekt for en kvinne som forteller til VG eller en annen avis hva eksmannen har sagt i forbindelse med ekteskapsrådgiving + andre detaljer om saken...
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|