Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er best, sete med fempunktssele eller beltestol?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 14:16   #27
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er best, sete med fempunktssele eller beltestol?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Stikka: Er du fornøyd med MultiTec setet deres? Jeg syns det er så vanskelig å få strammet selene godt nok, sånn at han sitter skikkelig fast. Når han sovner, så henger hodet ofte framover, og det ser skummelt ut, sånn i fht om vi skulle få noen i siden.

Ville bare skyte inn at det ikke er farlig(så sant ikke hodet henger uten for setet da), selv om det ser både vondt og farlig ut. Hva med å prøve noe ala dette:

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hvor finner du dette? Jeg finner kun 9-18kg montert framovervendt med internselene.

Unnskyld meg, det er ikke så rart at du ikke finner det(endrer det i det andre innlegget nu!)! Jeg mente TWE 08. Se HER helt øverst på side 14.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.