Sv: FP - en venninneklubb?
Mye jeg er enig i her egentlig! Har bare vært medlem i 3 mnd, så er vel relativt fersk. Merket ganske fort at det var mange skrevne og uskrevne regler her, og er enig med Tove i at jeg også følte "fjortisvibbene" litt. (Ironisk, med tanke på at det visstnok skal være så mange høyt utdannede her ) Det jeg vil fram til er:
-I don`t care.... :Er her et par ganger i uken, leser noen tråder som jeg finner interessante, men gidder sjelden å skrive så mye, det tar jo tid (Apropos: Hvordan i alle dager greier folk å skrive 4000 innlegg el. noe på ett år??? Den berømte "tidsklemma" kan umulig eksistere for brorparten av medlemmene her inne iallfall )
-Har vennene mine utenfor forumet og er tilfreds med det. Trenger egentlig ikke være "venn" med noen for å delta i et forum, synes jeg? Det er ikke den funksjinen FP skal dekke for meg iallfall.
-Har ikke blitt fornærmet av noen her inne, mulig jeg ikke har fått det med meg 
-Har heller ikke fått med meg at så mye er flyttet til bloggene. Skriver ikke de fleste her inne likevel da?
-Nå har jeg med vilje brukt mange smileys i innlegget, bare for å se hva som skjer. (Fikk med meg en eller annen gang at det burde man ikke gjøre -Why?) En del av reglene her inne er litt latterlige, eller
Uansett: Har ikke noe vondt å si om noen her inne-trives- og kommer nok til å fortsette å titte innom lenge ennå....
|