Sv: FP - en venninneklubb?
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Men synes ikke du det er naturlig at folk som har kjent hverandre lengre er mer på bølgelinje? (Nå må du ta høyde for at jeg kanskje legger noe annet i uttrykket "bli med i gjengen" enn du gjør.)
Hva mener du - konkret - med å være mer innkluderende? Er det feks innkluderende og internt (<- )at jeg har endret i quoten din, eller er det bare frekt?
Det er nok det DM nevner om å bli diskutert med og lagt merke til jeg mener med å "bli med i gjengen". Uff, det hørtes veldig sutrete ut, det er ikke for min egen del jeg mener det, men jeg ser at det ikke alltid er de beste innleggene som får den største responsen. Klart jeg skjønner at det er kjekkest å diskutere med vennene sine, men for å få en god debatt i et internettforum tror jeg det er viktig å prøve å være litt nøytral når man leser, og gi ris/ros ut fra kvaliteten på innholdet i et innlegg, ikke personen som står bak.
De fleste vet også grensen mellom å tøyse med andre brukere, og å gjøre narr av dem. En slik endring som du gjør, syns jeg er godt innenfor grensen for koselig tøys. I en av de første trådene jeg leste her inne var det derimot ikke så fin ordbruk. Der ble en bruker plukket fra hverandre. Jeg har sett lite til henne etter det. Det var vel ingenting som var over grensen for rapportering, det var bare en sammenrotting som skremmende.
Jeg så ikke noen grunn til så hard kritikk basert på de innleggene hun hadde der og da. Det var tydelig at det var en bagasje fra tidligere innlegg hun bar med seg.