Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 22:00   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du er vel ikke trøtt, du er jo bare hjemmeværende"

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns ikke heller det er spesielt slitsomt å være hjemme med barn, men det er jo kombinasjonen med å ikke få sove om natta som kan være ganske lei. Særlig hvis man har større barn hjemme som ikke går i barnehage, og dermed ikke kan få hvile når babyen sover.

Det er nettene som gjør meg utslitt ja. Det å være hjemme med lillegutten er ikke stressende i seg selv, med mindre han har disse "terror-dagene" sine da ALT er galt. Men de er sjeldne, heldigvis. Det er bare det at jeg blir VELDIG trøtt og sliten av å stå opp om nettene PLUSS i 5-6-tiden om morgenen. Jeg får jo ikke sove på dagtid, så jeg går rundt som en zombie store deler av dagen. Har vent meg litt til det nå da, men jeg ville MYE heller byttet med mannen min og vært den som sov hele natta og jobbet og kom hjem til ferdig middag og ryddig hus, enn å være hjemme i foreldrepermisjon!

Så om vi skal ha et barn til, skal mannen ta hele eller minst halve permisjonen. Oh yes! Svigermor kommer vel til å slutte i jobben sin i ren angst for at lillegutten hennes skal "lide" da, for stakkars mannen kan jo ikke være hjemme med barn og gjøre alt det husarbeidet alene mens den onde karrierebevisste kona hans bare vil ut og jobbe, huff.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.