Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hagebok for botanikere?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-08, 12:38   #4
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagebok for botanikere?

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Jeg er sikker på at det finnes. Har selv en bok alla det du nevner, i vinterdendrologi (hvordan kjenne igjen trær og busker når de er uten blader om vinteren). Hør med landbruksbokhandlen på UMB (tidl. LNH på Ås).

Det var lurt! Takk for tipset! Jeg har denne boka om trær, og den fungerer bra. Men så finnes det dessverre litt flere arter av stauder...

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg har sendt spørsmålet videre til en botanikerkollega, regner med det kan finnes svar på dette. Har bare slått meg til ro med at jeg ikke kan få vite nøyaktig hva alt er av vanlige hagemennesker, men jeg skjønner godt nysgjerrigheten din. Selvsagt vil man vite hvilke familier man har og systematisere hageinnholdet!

Tuuusen takk! Man kan jo ikke ha noe usystematisk, vettu Jeg har allerede begynt å planlegge hvordan jeg skal flytte plantene slik at de som er i slekt havner på samme sted

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.