Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-08, 15:45   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var mye bedre da jeg var ung.

Sånn rundt kl. 12 en gang.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 15:49   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sånn rundt kl. 12 en gang.

Sukk, ja. Those were the... hours.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 15:53   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Mine førsteklassinger lo overbærende da jeg fortalte hva jeg gikk i på 1980-tallet (pennyloafers og flere lag Lacoste poloshirts over hverandre).

Synes egentlig det er OK med disse hotpants med strømper, men så er jeg også kun NESTEN 40.

Gammel 04-06-08, 23:52   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Mener dette var noe vi drev med på veldig tidlig 90-tall.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:16   #5
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får assosiasjoner til gamle tanter av endel av innleggene her, enda jeg antar at jeg i alder er eldre enn flere av de som kommenterer hvor "stygt dagens ungdom kler seg". Ja, ungdommen nu til dags. De eier ikke smak.

Smaken er forskjellig og har vel ingenting med kroppsfasong å gjøre. Jeg har kropp til den moten, men har ikke sansen. Jeg kaller ikke klesstilen horete fordet, eller slarver om jenter som ikke eier smak. Det er ungdommens privilegium å få lov å sjokkere den "eldre generasjonen" med klessmaken sin. Ikke gøy hvis "tantene" kommer i samme antrekk.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.