Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ny sukkerfri/sunn uke

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-08, 10:46   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

I dag skal jeg spise tacobaguett som jeg har drømt om i 2 uker nå resten av dagen så kommer jeg til å bruke opp pulverpakkene med nutrilett, jeg hadde til 15 dager.
Ble - 4,1 kilo på disse 2 ukene, så nå er jeg motivert til å fortsette,

Gammel 03-06-08, 13:40   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

I dag viste vekten opp 0,5 kg siden søndag, men jeg spiste noe salt så får satse på at det var det. Kveldene går veldig greit nå, jeg stapper ikke i meg verken mat eller snop men spiser en enkel kvelds.

Kjenner at kroppen begynner å bli avvent fra det store snopesuget, og vanen med å småsnacke hele tiden. Nå har jeg tilogmed masse greier i huset, som jeg fint klarer å la ligge.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 15:29   #3
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne sunne uka er avlyst for min del... Jeg har ikke spist noe snop eller potetgull, men har drukket en iskaffe og spist is i dag og. Er hjemme alene med to barn under 1,5 år hele uka, og størsten er syk nå så må være hjemme fra barnehagen også. Fikk litt trim tidligere i dag da jeg gikk til butikken med den minste i sjal og den største i vogn da. Den iskaffen var forresten ikek SÅ god heller, faktisk. Må huske på det. Isen derimot...den var god...

Gammel 03-06-08, 21:15   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mandag gikk ganske bra. Ble litt is til dessert da. Vi var borte på middag og lillebror kunne jo ikke spise hele isen sin selv. I dag har det også gått bra. Har til og med vært en tur i Sverige uten å kjøpe noe snop.

Merker at det er enklere å holde seg unna nå. Fyser ikke så veldig på noe på kveldene når jeg er flink til å spise mat i løpet av dagen. Dessverre har det blitt litt lite trening. Der må det skjerpings.

Gammel 03-06-08, 21:46   #5
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen utskeielser i dag! Sitter på terrassen og koser meg med vannmelon nå

Ingen trening heller

Merker at det verste søtsuget holder på å gi seg - deilig!!

Gammel 03-06-08, 21:47   #6
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

I dag skal jeg spise tacobaguett som jeg har drømt om i 2 uker nå resten av dagen så kommer jeg til å bruke opp pulverpakkene med nutrilett, jeg hadde til 15 dager.
Ble - 4,1 kilo på disse 2 ukene, så nå er jeg motivert til å fortsette,

Nå er jeg spent. Hvordan smakte det med mat igjen?
Du har vært kjempeflink!

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

I dag viste vekten opp 0,5 kg siden søndag, men jeg spiste noe salt så får satse på at det var det. Kveldene går veldig greit nå, jeg stapper ikke i meg verken mat eller snop men spiser en enkel kvelds.

Kjenner at kroppen begynner å bli avvent fra det store snopesuget, og vanen med å småsnacke hele tiden. Nå har jeg tilogmed masse greier i huset, som jeg fint klarer å la ligge.

Jeg har det også sånn. Har hatt potetgull liggende siden torsdag i skapet - urørt.

I dag har det gått utrolig bra. Ingen snop - og jeg har gått tur i 1.5 time. 20 000 skritt ble det i dag

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 22:23   #7
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Nå er jeg spent. Hvordan smakte det med mat igjen?
Du har vært kjempeflink!

Tja, vondt i magen fikk jeg i allefall, de hadde ikke tacobaguett i dag på butikken ved siden av butikken vår. så det ble ei grovbrødskive med en halv omelett, (delte med mannen)
Har grillet i kveld og jeg spiste en grillet kyllingfilet og en halv kotelett. med salat og en lompe. og litt vannmelon ble det også som mellommåltid
Dette er det jeg har spist i dag, føler jeg har storspist. I morgen skal jeg ha små måltider ofte hadde jeg tenkt. et knekkebrød eller to med kokt skinke er planlagt til frokost.

Gammel 04-06-08, 09:37   #8
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagen i går gikk veldig greit. Ble en tynn, liten saftis - inviterte mamma og pappa og noen barn på is og da synes jeg det ble litt sært å ikke spise noe selv... Hadde egentlig ikke lyst på og ikke var det spesielt godt heller.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.