Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe denne jakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Skal Monsoon kjøpe jakken?
Ja, den er lekker og vel verdt pengene 24 23,30%
Nei. Den er pen, men ikke verdt pengene 52 50,49%
Nei, den er så stygg at jeg ikke ville gått med den om jeg betalt for det 21 20,39%
Jeg kunne strengt tatt ikke brydd meg mindre 6 5,83%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 20:39   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg kjøpe denne jakken?

Fant ikke noe alternativ. Mitt svar er som følger: Ja, hvis du liker den og trenger den, men jeg synes ikke den er spesielt pen, så for meg ville den ikke vært verdt pengene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 21:06   #22
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stilig jakke, men den er jo altfor kort på armene!

Gammel 02-06-08, 21:17   #23
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Stilig men ikkje fin på armane, skal sikkert vera slik men ser rart ut at den er så kort.

Gammel 02-06-08, 21:19   #24
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Bare for å være dønn ærlig, stemte jeg at jakka er så stygg at jeg ikke ville gått med den om jeg så fikk betalt for det.

stemte jeg også.
Synes vel egentlig ikke at den er stygg, men jeg ville ikke hatt den uansett pris.

Gammel 02-06-08, 21:41   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den er dritkul, hvilket overrasker meg litt siden OM vanligvis ikke er helt min greie. Drit i mat og bleier, men kanskje i en annen rekkefølge. (eh, det var morsomt i hodet mitt. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:06   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FIN. Og du ville kle den.

Korte ermer? Bruk pulsvanter eller høye hansker når den tid kommer.
Plissering bak? Bare fint, og du har jo ingen rumpe omtrent så det betyr ingenting.
Jeans? Perfekt.
Penbukse? Vel, litt snålere. But it could work; men klarer ikke helt se det for meg.

Mat? Bleier? Er han ikke snart to nå, gutten? Fortell ham at mor må ha jakke og heretter er han on his own. Bleieslutt er lettest i varmt sommervær, ikke sant. Og MAT? Man er da på slankis, hva.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:21   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg må få vite hvordan Monsoon ser ut snart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:26   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte ja, syntes den er skikkelig kul
Jeg har den lange frakken og plisseringen eller foldene bak er bare stilig og pent.

Frøvrig har jeg flere jakker med trekvart ermer, og det er helt ok.Lange hansker, pulsvanter (har strikket selv) gjør antrekket bare tøft.

Gammel 02-06-08, 22:27   #29
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Er ikke helt på nett med de dærre dærre OM klærne jeg..

Men jakka var faktisk litt kul,iallefall av det bedre jeg har sett av OM, men aldri i verden om jeg hadde giddet å betale 2000,-,så kul var den ikke Men det er meg da.

Men for all del om du liker den og føler du kan bruke 2 høvdinger på den så er jo det det viktigste

Gammel 02-06-08, 22:29   #30
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville aldri i verden ha brukt 2000 kr på en såpass spesiell jakke.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:32   #31
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jakken var fin, men hadde aldri brukt 2000 på den.....

Gammel 02-06-08, 22:41   #32
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror jeg må få vite hvordan Monsoon ser ut snart.

Avataren er ikke helt borte. Bortsett fra at sveisen min aldri ville blitt så bra. Ja, og så har jeg sluttet å farge det blåsvart etterhvert. Eller, nei forresten. Den ligner egentlig ikke i det hele tatt. Jaja.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Korte ermer? Bruk pulsvanter eller høye hansker når den tid kommer.

Yes! Du løste problemet. Takk. Som Angelique også sier så blir det ganske røft og kult. Og shit au hva pene bukser angår. Man må da leve i helgene også?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:59   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Yes! Du løste problemet. Takk. Som Angelique også sier så blir det ganske røft og kult. Og shit au hva pene bukser angår. Man må da leve i helgene også?

Da kan du bruke en annen jakke som passer til penbukse *løsningsorientert*

Gammel 02-06-08, 23:03   #34
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

For den prisen? Ja. Men så korte armer? Njaaa..

Gammel 03-06-08, 15:06   #35
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Jeg synes ikke den var fin. Den ser krympet ut i ermene og ser litt Donald ut bak. Ikke at det er noe feil med Donald altså.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 15:24   #36
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke alltid 3/4-ermer blir noe problem. På noen litt små og runde mennesker som må ha str 3 og oppover i OM er ermekanten slett ikke langt unna vristen. Har jeg hørt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 16:36   #37
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jakka er tøff !
Ermene er for korte etter min smak, men synes snittet er skikkelig stilig bak.

Gammel 03-06-08, 19:31   #38
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løp å kjøp.

Gammel 04-06-08, 08:35   #39
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Når den sitter fint på, du liker den og den er på salg så er det bare å kjøpe

Gammel 04-06-08, 12:50   #40
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri i livet brukt så mye penger på ett enkelt plagg, men så er jeg jo ikke spesielt moteriktig heller. Jakka ser tøff ut på andre, men jeg er usikker på hvor anvendelig den er.

Emneord
odd molly

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.