Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forhold med 3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 18:52   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold med 3

Jeg synes også konene var veldig like, den yngste var jo bare en yngre utgave av den eldste liksom
Synes det er tøft (eller dumt?) å være 20 år og ta et sånt valg.

Det var ikke snakk om noen barn i bildet?

Og jeg synes ikke det er rart at en slik ting blir utspring til en diskusjon "over hele landet" vil jeg tro. Det tror jeg de også vet, men de valgte jo selv å stå frem på tv.

Og jeg føler ikke vi nødvendigvis slenger dritt om DEM selv om vi diskuterer hvordan dette fungerer i praksis.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:54   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det var ikke snakk om noen barn i bildet?

Hørte ikke snakk om noen barn.

Gammel 02-06-08, 18:58   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så det også,
og synes de er kjemperare altså.
Men det er jo bare fordi jeg ikke er vant til å se "helt vanlige" nordmenn gjøre så uvanlige ting.

Jeg ville i hvert fall aldri ha delt min mann med en annen kvinne
- men jeg kunne godt hatt en handy-man gjemt bort på lur et sted. Til utvortes bruk selvfølgelig

Gammel 02-06-08, 19:08   #4
tiril
Passiv

Standard

Mann med peng. Kone som er lei av sex livet med denne mannen.
Mann finner ung elskerinne som gir han den sexen han mangler. Mann glad fordi han får sex, kone glad for at ho slepp gi han sex. Samtidig kan ho opprett holde dei samme godene som pengane hans gir ho.
Ung elskerinne/kone nr 2, drit happy for at ho har funne en rik mann. Skutt gull fuglen jo,masse peng,eit kjent navn, og kone nr 1 tar sikkert all husarbeidet medan ho har hot sex med mannen.

Ikkje rart alle er fornøyde.

Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:09   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Mann med peng. Kone som er lei av sex livet med denne mannen.
Mann finner ung elskerinne som gir han den sexen han mangler. Mann glad fordi han får sex, kone glad for at ho slepp gi han sex. Samtidig kan ho opprett holde dei samme godene som pengane hans gir ho.
Ung elskerinne/kone nr 2, drit happy for at ho har funne en rik mann. Skutt gull fuglen jo,masse peng,eit kjent navn, og kone nr 2 tar sikkert all husarbeidet medan ho har hot sex med mannen.

Ikkje rart alle er fornøyde.

Der tror jeg du har veldig mye rett tiril

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:12   #6
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Der tror jeg du har veldig mye rett tiril

Trur faktisk det ja.

Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 07:25   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

J
Synes det er tøft (eller dumt?) å være 20 år og ta et sånt valg.

Er det et større valg å ta å bli sammen med en som allerede har en kone. Enn å gifte seg og få barn i den alderen? Fordelen hennes og er jo at hun egentlig ikke er gift og ikke trenger en skilsmisse. Er vel kansje en ulempe og. I forhold til Arv. Er jo kone nr 1 som har rett på uskiftet bo osv. Tror ikke hun sitter igjen med kone nr 2 om han dør.

Synes det er litt dumt å dra inn alder i følge til valget. Helt greit i forhold til at han er så pass mye eldre. Men tror nok hun er oppegående nok til å skjønne hva hun gjør på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.