Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Streiken; tar dere høyde for at den kan bli langvarig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 18:51   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Streiken; tar dere høyde for at den kan bli langvarig?

Her tar jeg sikte på at streiken blir langvarig. Heldigvis er jeg i permisjon og heldigvis er det pent vær. Å være inne med storebror mens været er stygt har blitt kjipt.

Vi får penger tilbake for de dagene vi ikke bruker tilsynstilbudet (barnehagen er nemlig åpen fra 9 - 1430)

Gammel 02-06-08, 19:02   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Har ikke tenkt på det, men det får vi visst.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi får penger tilbake for de dagene vi ikke bruker tilsynstilbudet (barnehagen er nemlig åpen fra 9 - 1430)

Hvordan vet dere dét? Det står ingenting på min kommunes hjemmesider, nemlig. Det er jo forhåpentligvis ikke snakk om så mye penger, men det ble plutselig en prinsippsak, kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:00   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hvordan vet dere dét? Det står ingenting på min kommunes hjemmesider, nemlig. Det er jo forhåpentligvis ikke snakk om så mye penger, men det ble plutselig en prinsippsak, kjenner jeg.

Vi fikk skriv fra barnehagen at om vi ikke benytter oss av tilbudet barnehagen har nå mens streiken pågår, vil vi få ettergitt summen. - De påpeker at dette må varsles slik at fraværet blir registrert.

Gammel 02-06-08, 22:24   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi fikk skriv fra barnehagen at om vi ikke benytter oss av tilbudet barnehagen har nå mens streiken pågår, vil vi få ettergitt summen. - De påpeker at dette må varsles slik at fraværet blir registrert.

Barnehagen vår er helt stengt. Ikke noe tilbud i det hele tatt. Og det har ikke vært ped.leder i Snuppas avdeling siden jul (en assistent på dispensajon har vært leder), så nå sitter absolutt hele personalet i avdelingen hennes og tvinner tommeltotter, selv om de ikke streiker. Festlig.

Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:41   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Begge avdelingene til snuppene mine er nå stengt, og jeg tar sikte på at det blir langvarig. Har alliert oss med andre foreldre i avd, så vi kan bytte på å passe barna, og ikke trenger å ta så mye fri. Og så benytter vi oss av besteforeldre.

Jeg jobber forøvrig 50 % i utgpkt, så vi har det enklere enn mange, mange andre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.