Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte mødre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 23:00   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg anbefaler udos choice eller linfrøolje. For meg går det på at tarmen er uferdig og har problemer med å spalte.

Lukter ny diskusjon..........

Er det omega3 i det?

Gammel 13-11-06, 23:04   #2
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Er det omega3 i det?

Ja,Udo's choice inneholder omega 3,6 og 9

Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 23:08   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må i denne diskusjonen si meg enig med Lykkeliten og Elin.

Det er himmel og hav mellom en liten smakebit og å spise endel.
Om man det skal være sååå galt å la en liten unge få smake en sleik av isen, pga melk så hva med MME da? Det er jo basert på kumelk......

Jeg tror det er veldig positivt å la barn få smake på ting når de selv viser interesse for det. Er de vant til å smake på nye ting, tror jeg det er en nysgjerrighet som følger de når de blir større.
Men selvsagt alt med måte, og de med allergi o.l i familien tar selvsagt hensyn til det.

Gammel 13-11-06, 23:12   #4
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Om man det skal være sååå galt å la en liten unge få smake en sleik av isen, pga melk så hva med MME da? Det er jo basert på kumelk......

Ja,det har jeg også lurt på Synes de fleste er alt for lite skeptiske til MME med kumelksprotein..Vet MME m/kumelk er spaltet,men allikevel.......Skeptisk!!

Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 23:23   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Ja,det har jeg også lurt på Synes de fleste er alt for lite skeptiske til MME med kumelksprotein..Vet MME m/kumelk er spaltet,men allikevel.......Skeptisk!!

Jeg er skeptisk, men hva er alternativet? Soya er jo ikke heldig det heller. Is er jo ikke noe de MÅ ha.

Gammel 13-11-06, 23:45   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det viktigste med foreldrerollen er at man føler seg trygg på at man gjør det man tror er best for sitt barn. Det være amming/mme, bilsikring, alkohol før og etter, allergier, samsoving osv.

Det fins ingen fasit, og fakta kan man finne for alle alternativ. Finner man noen som overbeviser så "tror" man på de til neste fakta dukker opp. Fakta forandrer seg gjennom tidene. Da jeg fikk mitt første barn var helsesøsters ord lov, for meg. Ting som ble anbefalt da, er tabu i dag.Neste år kan det være anbefalt igjen. Jeg har lært å stole på meg selv, selvfølgelig følger jeg med på utviklingegen, men er det ting jeg mener ikke samsvarer eller jeg finner god nok dokumentasjon på, så gjør jeg det magefølelsen sier.

Så det er vansklig synes jeg, og jeg passer meg vel for å fremstå som noen "bedrevieter". Jeg kan endlig fortelle om mine erfaringer om det blir stillt spørsmål om det, men jeg understreker at det er mine erfaringer og gjelder mine barn.
Når det gjelder diskusjoner som "tar av" på barneforum, så tenker jeg at vedkommende lærer nok "gamet" etterhvert.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.