Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 22:23   #141
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ungkaren: har det vært noe å følge med på? Morsomt?
Jeg følger med på Anna Phil.. Men får svippe litt å se hvem som vinner Ungkaren likevel kanskje

Ungkaren er det eneste jeg har fulgt med på på TV på flere år (mange på'er der..)og når jeg først hadde begynt, så er det greit å følge med. Ikke overartig, men helt ok døll underholdning,

Gammel 26-05-08, 22:25   #142
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Flink jente! Jeg hadde garantert kjøpt burger, men kjøpt vann til.

Gatekjøkkenmaten har aldri luktet så godt som akkurat i dag.Hadde spesielt lyst på hamburger eller tacobaguett. Men jeg har jo ikke spist noe på en uke, bare drukket nutrilettkur, tab og vann. taben er jo enda bedre enn noen gang akkurat nå så den hadde jeg ikke klart meg uten nå. en uke igjen på kur og jeg gleder meg faktisk til knekkebrød med kokt skinke
Tenker ikke på godteri om dagen, men mat

Gammel 26-05-08, 22:29   #143
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så Top model jeg og, litt morsomt

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:33   #144
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så også - det vil si jeg så bare siste del, for jeg måtte dusje etter gåturen.

Utrolig hvor flink man føler seg etter en dag uten sjokolade.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:33   #145
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Popcorn da? Er det snop eller lovlig snakcs? *leter etter smutthull*

Gammel 26-05-08, 22:34   #146
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Popcorn er snop! (men ikke det verste, da)

Gammel 26-05-08, 22:34   #147
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For MEG er det ikke lov

Gammel 26-05-08, 22:34   #148
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Jeg så også - det vil si jeg så bare siste del, for jeg måtte dusje etter gåturen.

Utrolig hvor flink man føler seg etter en dag uten sjokolade.

Fikk ikke med meg slutten. Hvem røk ut?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:35   #149
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg heier litt på Heather, hun med Asberger og ADHD. Ikke bare er hun nydelig på bildene, men hun kan være et kjempegodt forbilde.

Gammel 26-05-08, 22:36   #150
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Fikk ikke med meg slutten. Hvem røk ut?

Jeg og navn... Hun der litt sure (var en kaktus)

Gammel 26-05-08, 22:38   #151
Left
Passiv

Standard

Mandag:
Snop/Brus: 2 glass Pepsi Max, 4 karameller (var på studietur til nabobyen med 2 studievenner, og glemte det!) Knallstart....not
Jeg kommer knallhardt i morgen.
Røyk: Sånt svineri driver man ikke med.
Trening: Nei, lite det gitt

Tirsdag:
Snop/Brus:1glass Pepsi Max
Røyk:
Trening:

Onsdag:
Snop/Brus: Fikk mens- say no more! Jeg må komme sterkere tilbake neste uke.
Røyk:
Trening:

Torsdag:
Snop/Brus:
Røyk:
Trening:

Fredag:
Snop/Brus:
Røyk:
Trening:

Lørdag:
Snop/Brus:
Røyk:
Trening:

Søndag:
Snop/Brus:
Røyk:
Trening:

Sist redigert av Left : 28-05-08 kl 22:43.
  Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:38   #152
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og navn... Hun der litt sure (var en kaktus)

Victoria, het hun det? Yale-studenten i alle fall.

Gammel 26-05-08, 22:40   #153
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Popcorn er snop! (men ikke det verste, da)

For MEG er det ikke lov

Jeg vet jo egentlig det. Og jeg skal ikke spise det heller. Men tenkte dersom noen hadde noen gode argumenter for hvorfor det ikke var snop så hadde jeg kjøpt de.

Tror jeg går å legger meg jeg. Mens jeg fortsatt er sukkerfri. Vet ikke om jeg klarer å holde meg så mye lenger.

Gammel 26-05-08, 22:41   #154
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomstermamma, her.

I følge gubben som meget motvillig måtte se slutten så heter hun det, ja. Jeg er virkelig virkelig elendig på navn - heldigvis har han klisterhjerne på sånt.

Gammel 26-05-08, 22:41   #155
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomstermamma, her.

The one with the prickly personality. Jaja, hun var langt i fra den beste.

Gammel 26-05-08, 22:42   #156
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Standard

Jeg vet jo egentlig det. Og jeg skal ikke spise det heller. Men tenkte dersom noen hadde noen gode argumenter for hvorfor det ikke var snop så hadde jeg kjøpt de.

Tror jeg går å legger meg jeg. Mens jeg fortsatt er sukkerfri. Vet ikke om jeg klarer å holde meg så mye lenger.

Hvis du spør meg litt senere ut i uka kan jeg sikkert nevne opp gode argumenter i fleng for at det ikke er snop.

Gammel 26-05-08, 22:47   #157
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Er sånn derre "tørka-frukt-og-usalta-nøtteblanding" godkjent? En neve sånn pleier å hjelpe meg når jeg lider som værst hvertfall...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:11   #158
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Okei, jeg har dodget isen alle andre spiste til dessert og føler meg riktig så kjepphøy. Skal kose meg med en kopp te til kvelds og litt fetaost, jeg har dilla på fetaost for tiden!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:25   #159
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

I dag koste jeg meg med fruktsalat av melon, annanas og jordbær. Hadde matyoughurt til, samt bittelitt honning. Fantastisk godt og likevel sunt!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:35   #160
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

(hvem vant ungkaren? )

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.