|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: "Blande seg" på venteværelse?
Samme her. At kroppskontakt i form av et lett klapp på armen får folk til å grøsse overrasker meg. Det er jo ganske ofte kroppskontakt med fremmede når man går i folkemengder. Grøsser dere da også? Men jeg skal også ta det til meg og passe meg vel for ta på et fremmed menneske uten tillatelse først
|
|
|
#2 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Blande seg" på venteværelse?Jeg tror jeg hadde spurt den gråtende om jeg kunne hjelpe h*n med noe. På en diskre og vennlig måte. Prøvd å føle meg litt frem.
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: "Blande seg" på venteværelse?
Det er forskjell på å bli tatt på bevisst og å komme nær noen man går forbi. Jeg er ikke en person som liker å stå tett opptil andre i kø eller i folkemengder.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: "Blande seg" på venteværelse?Det er ganske mange mennesker som har opplevd ufrivillig kroppskontakt av ymse slag, og som av den grunn har andre grenser for hva som føles ukomfortabelt. Selvfølgelig kan man ikke vite det, men jeg syns det er all grunn til å ikke være påtrengende i sånne situasjoner. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|